Тест на тему: 'Вплив ІКТ на мотивацію навчання учнів'

Додано: 4 грудня
Предмет: Інформатика, 11 клас
30 запитань
Запитання 1

Що означає абревіатура ІКТ?

варіанти відповідей

а) Інформаційно-культурні технології

б) Інформаційно-комунікаційні технології

в) Інтелектуальні комунікаційні технології

Запитання 2

Який компонент НЕ належить до ІКТ?


варіанти відповідей

а) Комп'ютер

б) Програмне забезпечення

в) Крейда

Запитання 3

Основна мета використання ІКТ у навчанні:


варіанти відповідей

а) Заміна викладача

б) Підвищення ефективності навчального процесу

в) Зменшення обсягу навчального матеріалу

Запитання 4

Що є основною перевагою інтерактивних технологій?


варіанти відповідей

а) Автоматизація перевірки знань

б) Зменшення часу на підготовку уроків

в) Підвищення активності учнів

Запитання 5

Який приклад платформи використовується для онлайн-навчання?


варіанти відповідей

а) YouTube

б) Moodle

в) Paint

Запитання 6

Яка роль учителя у використанні ІКТ?

варіанти відповідей

а) Повністю замінює ІКТ

б) Спрямовує та підтримує учнів

в) Не впливає на процес навчання

Запитання 7

Що таке гейміфікація?


варіанти відповідей

а) Використання ігрових елементів у навчанні

б) Створення навчальних симуляторів

в) Підготовка ігор для відпочинку

Запитання 8

Який тип технологій сприяє самостійному навчанню учнів?


варіанти відповідей

а) Соціальні мережі

б) Навчальні платформи

в) Рекламні додатки

Запитання 9

Що з наведеного можна вважати формою ІКТ?


варіанти відповідей

а) Традиційна дошка

б) Презентації PowerPoint

в) Зошити

Запитання 10

Яка ключова мета використання мультимедійних матеріалів у навчанні?


варіанти відповідей

а) Скорочення кількості матеріалів

б) Підвищення візуалізації навчального процесу

в) Заміна текстового матеріалу

Запитання 11

Як ІКТ впливають на мотивацію учнів?


варіанти відповідей

а) Знижують інтерес до навчання

б) Підвищують залученість через інтерактивність

в) Відволікають від навчання

Запитання 12

Яка психологічна потреба задовольняється через використання ІКТ?


варіанти відповідей

а) Соціальна потреба

б) Потреба у самореалізації

в) Фізична активність

Запитання 13

Який ефект має гейміфікація?


варіанти відповідей

а) Збільшення напруження учнів

б) Підвищення цікавості до навчання

в) Ускладнення навчання

Запитання 14

Який фактор сприяє кращій роботі учнів з ІКТ?


варіанти відповідей

а) Відсутність контролю

б) Зрозумілий інтерфейс

в) Відсутність інструкцій

Запитання 15

Що означає "цифровий слід" учня?


варіанти відповідей

а) Дані про його участь в онлайн-навчанні

б) Файли, які він створює на уроці

в) Копії його домашніх завдань

Запитання 16

Який ефект має інтерактивність ІКТ?


варіанти відповідей

а) Відволікає увагу учнів

б) Сприяє співпраці та обговоренням

в) Ускладнює навчання

Запитання 17

Яке середовище є найефективнішим для розвитку навичок учнів?


варіанти відповідей

а) Онлайн-форуми

б) Інтерактивні програми

в) Традиційні класи

Запитання 18

Як елементи візуалізації впливають на учнів?


варіанти відповідей

а) Сприяють кращому запам’ятовуванню

б) Ускладнюють сприйняття

в) Не впливають на навчання

Запитання 19

Що є одним з результатів використання відео в навчанні?


варіанти відповідей

а) Збільшення тривалості уроків

б) Краще розуміння складних тем

в) Заміна самостійного читання

Запитання 20

Як впливають ІКТ на розвиток креативності?


варіанти відповідей

а) Сприяють розвитку завдяки різноманітності інструментів

б) Знижують креативність через стандартизацію

в) Не впливають на неї

Запитання 21

Який інструмент використовується для створення онлайн-тестів?


варіанти відповідей

а) Google Forms

б) Paint

в) Excel

Запитання 22

Яке з наступного є інструментом візуалізації?


варіанти відповідей

а) Prezi

б) Word

в) Notepad

Запитання 23

Як ІКТ сприяють самостійному навчанню?


варіанти відповідей

а) Забезпечують доступ до навчальних матеріалів

б) Обмежують можливості навчання

в) Вимагають додаткових зусиль від учителя

Запитання 24

Що є перевагою онлайн-курсів?


варіанти відповідей

а) Доступність матеріалів у будь-який час

б) Відсутність зворотного зв’язку

в) Повна заміна викладача

Запитання 25

Який вид навчання забезпечує платформа Classroom?


варіанти відповідей

а) Очне навчання

б) Дистанційне навчання

в) Традиційне навчання

Запитання 26

Який вид технологій найкраще підходить для командної роботи?


варіанти відповідей

а) Google Docs

б) PowerPoint

в) Notepad

Запитання 27

Що є прикладом гейміфікації?


варіанти відповідей

а) Використання інтерактивних вікторин

б) Презентація лекції

в) Читання книги

Запитання 28

Як забезпечити ефективність навчання за допомогою ІКТ?


варіанти відповідей

а) Збалансувати теорію та практику

б) Використовувати лише теорію

в) Виключити взаємодію учнів

Запитання 29

Які інструменти можна використовувати для створення інтерактивного контенту?


варіанти відповідей

а) Canva

б) Paint

в) Excel

Запитання 30

Яка роль ІКТ у навчанні іноземних мов?


варіанти відповідей

а) Забезпечують можливість спілкування з носіями мови

б) Заміщують викладача

в) Ускладнюють навчання

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест