Тест. Параграф 4-6

Додано: 7 травня 2020
Предмет: Біологія, 10 клас
Тест виконано: 2 рази
10 запитань
Запитання 1

Система природи


варіанти відповідей

А) Це Твір


Б) Це Певний вид руху Днк у природі


В) Інша відповідь

Запитання 2

Вищий порядок виглядає так


варіанти відповідей

А) Вид-Рід-Родина-Порядок(ряд)-Клас-Відділ(тип)

Б) Рід-Вид-Родина-Порядок(ряд)-Клас-Відділ(тип)

В) Рід-Вид-Родина-Порядок(ряд)-Відділ(тип)-Клас

Запитання 3

Найдавніша Концепція виду є


варіанти відповідей

А) Ізоляційна

Б) Типологічна

В) Еволюційна

Запитання 4

В основу визначення виду покладено всебічне вивчення організмів за певними характеристиками – критеріями. Скільки їx?

варіанти відповідей

6

5

7

8

Запитання 5

Видоутворення.Що це?

А) Схрещення двух тварин

Б) Мутації Генів

В) Інша відповідь

варіанти відповідей

А) Схрещення двух тварин


Б) Мутації Генів


В) Інша відповідь

Запитання 6

Популяційні хвилі – це ? коливання чисельності популяцій у природних умовах.

варіанти відповідей

періодичні

неперіодичні

періодичні або неперіодичні

Запитання 7

Дивергенція – еволюційний процес розходження ознак споріднених груп організмів унаслідок адаптації до різних умов існування. 

варіанти відповідей

розходження тасходження

розходження

сходження

Запитання 8

Віруси Не здатні до самостійного існування?


варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 9

Більшість вірусів специфічні: вони вражають лише певні типи клітин хазяїна – багатоклітинних організмів чи окремі види одноклітинних організмів.

варіанти відповідей

небагатоклітинних

нелітинних

багатоклітинних

Запитання 10

Складні віруси під час формування віріонів захоплюють ? клітинної плазматичної мембрани, доповнюють її власними білками – утворюється суперкапсид

варіанти відповідей

частину

захоплюють усю

не захоплюють

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест