Обчисліть
Спростіть вираз
Рівняння дотичної до кривої y=3x2+6x має вигляд у=12х-3. Визначте абсцису точки дотику.
Графіком однієї з наведених функцій є пряма. Укажіть цю функцію
Серед наведених функцій укажіть ту, графік якої симетричний відносно осі OY
Периметр правильного шестикутника дорівнює 108 см. Знайдіть діаметр описаного навколо нього кола.
Знайдіть площу темної фігури, якщо площа трикутника ABC дорівнює 12, AM= MB, BN = NC.
Знайдіть похідну функції f(x) = sin 4x
Яка найменша кількість метрів тканини може бути в рулоні, щоб його можна було порізати без залишку на відрізи тканини по 3 м, або по 4 м, або по 5 м?
Для обладнання шкільних кабінетів у школу привезли стільці й парти (увідношенні 2 : 1 відповідно). Оберіть число, яким може виражатися загальнакількість привезених стільців і парт
Знайдіть область визначення функції:
Розв’яжіть рівняння ІxI = – 1
Укажіть множину, на якій виконується нерівність |x –1| ≥ x + 1.
Об’єм коробки кубічної форми без кришки дорівнює 8 дм³. Скільки квадратнихдециметрів картону знадобиться для виготовлення такої коробки (швами длясклеювання знехтуйте)?
Обчисліть інтеграл
Установіть відповідність між твердженнями про дріб (1–3) та дробом, для якогоце твердження є правильним (А–Д).
З молока виходить 23% вершків. Установіть відповідність між об’ємом молока(у л) (1–3) та об’ємом отриманих з нього вершків (у дм³) (А–Д).
Установіть відповідність між твердженнями про число (1–3) та числом, для якого це твердження є правильним
Основа ВС і бічна сторона CD прямокутної трапеції ABCD відповідно дорівнюють 6 см і 10 см. Менша діагональ трапеції лежить на бісектрисі її прямого кута. Знайдіть проекцію сторони CD на пряму AD. У відповідь запишіть тільки число.
Оберіть правильну відповідь
В основі призми лежить прямокутник, сторони якого дорівнюють 2, і √5, а
висота призми 10. Знайдіть площу бічної поверхні циліндра, описаного навколо даної призми. У відповідь запишіть S/π
При якому значенні параметра а один із коренів рівняння 2x²-ax-18=0
дорівнює 6?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома