Тест "Український романтизм"

Додано: 13 січня
Предмет: Українська література, 9 клас
10 запитань
Запитання 1

1.    Вкажіть часові межі романтичного напрямку в українському літературному процесі

              

                   

варіанти відповідей

А) 20-60 р.р. XVIII ст.      

Б) 50-80 р.р. XIX ст. 

В) 20-60 р.р. XIX ст.

   Г) 50-80 р.р. XVIII ст.

Запитання 2

2. Вкажіть осередки поетів-романтиків:

варіанти відповідей

А) Полтава, Київ, Тернопіль

Б) Харків, Київ, Львів

В) Полтава, Харків, Чернігів

Г) Київ, Львів, Чернігів

Запитання 3

3. Хто став засновником харківської школи романтиків?

варіанти відповідей

А) П.Гулак-Артемовський

Б) М.Костомаров

В) А.Метлинський

Г) І.Срезневський

Запитання 4

4. Представники харківської школи романтиків. Знайди зайве ім’я.

варіанти відповідей

А) П.Гулак-Артемовський

Б) А.Метлинський   

В) М.Костомаров

Г) Т.Шевченко

Запитання 5

5. Хто в своїй творчості звернувся до національної історичної тематики, зокрема козацької?

варіанти відповідей

А) Левко Боровиковський

Б) Петро Гулак-Артемовський

В) Микола Костомаров

Г) Амвросій Метлинський

Запитання 6

6. До першого циклу віршів М.Петренка ввійшов вірш

варіанти відповідей

А) «Весна»

Б) «Дивлюсь я на небо та й думку гадаю»

В) «Вечір»

Г) «Думи мої, думи мої»

Запитання 7

Хто написав першу віршовану байку в українській літературі?

варіанти відповідей

А) Л.Боровиковський

Б) П.Гулак-Артемовський

 В) М.Петренко

 Г) В.Забіла

Запитання 8

В київській школі романтиків членами Кирило-Мефодіївського братства були всі, ОКРІМ

варіанти відповідей

А) П.Куліш   

Б) Т.Шевченко 

В) О.Афанасьєв-Чужбинський

Г) Л.Боровиковський

Запитання 9

9. Назвіть ім’я автора збірки байок «Малороссийские приказки».

варіанти відповідей

А) П.Куліш

Б) Т.Шевченко 

В) Є.Гребінка

Г) В.Забіла

Запитання 10

10. Хто виступив на захист української літератури на Західній України?

варіанти відповідей

А) В.Забіла

Б) М.Шишкевич

В) Є.Гребінка

Г) Т.Шевченко

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест