Тест з теми "Об'єктно-орієнтоване програмування, Середовище програми Lazarus.

Додано: 22 грудня 2019
Предмет: Інформатика, 8 клас
Тест виконано: 507 разів
13 запитань
Запитання 1

Об'єкт, на якому можна розмістити кнопки, поля, написи та інщі компоненти називається:

варіанти відповідей

форма

програма

вікно

Запитання 2

Значенням якої властивості є текст рядку заголовка?

варіанти відповідей

Name

Caption

Height

Запитання 3

Значенням якої властивості є ширина об'єкта?

варіанти відповідей

Height

Width

Left

Запитання 4

Значенням якої властивості є висота об'єкта?

варіанти відповідей

Width

Height

Top

Запитання 5

Значенням якої властивості є відступ об'єкта від лівого краю?

варіанти відповідей

Left

Top

Color

Запитання 6

Подія, яка наступає після наведення вказівника миші на об'єкт називається?

варіанти відповідей

OnMouseMove

OnClick

OnKeyPress

Запитання 7

Обери символ присвоєння значення

варіанти відповідей

:=

=

;

Запитання 8

Елемент TButton це

варіанти відповідей

поле

кнопка

напис

Запитання 9

Елемент TLabel це

варіанти відповідей

кнопка

форма

напис

Запитання 10

Елемент TForm це

варіанти відповідей

форма

напис

поле

Запитання 11

Значенням якої властивості є відступ об'єкта від верхньої межі?

варіанти відповідей

Left

Top

With

Запитання 12

Обери назви об'єктів, які можна розмістити на формі

варіанти відповідей

Button

Caption

Label

Name

Запитання 13

Знайди рядок без помилок

варіанти відповідей

Form1.Color:=clBlue;

Color.Form1:=Blue;

Form1.Color:=Blue

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест