Чітка структура розмаїття тематичних завдань допоможуть викладачеві об’єктивно й оперативно оцінити рівень навчальних досягнень здобувачів освіти загальноосвітніх навчальних закладів, перетворити заняття на цікаву, ініціативно та плідну співпрацю викладача і здобувача професійної освіти.
Наведені завдання стануть в нагоді як викладачу так і здобувачу освіти в закріплені пройденого навчального матеріалу відповідно до стандарту професійної (професійно-технічної) освіти СП(ПТ)О 7231.С.19.10-2018 з професії 7231 "Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів" (2 розряд), затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 31.01.2019р. № 102 на модульно-предметному підході.
Професія: Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів (2 розряд)
Якими позиціями на малюнку позначені амортизатор ?
Якими позиціями на малюнку позначені верхній важіль ?
Якими позиціями на малюнку позначені штанга стабілізатора поперечної стійкості ?
Якими позиціями на малюнку позначені поворотний кулак ?
Якими позиціями на малюнку позначені поперечна тяга ?
Якими позиціями на малюнку позначені:
Нижній важіль?
Якими позиціями на малюнку позначені:
Регулювальні шайби (розвалу кута подовжнього нахилу осі повороту)?
Якими позиціями на малюнку позначені:
Буфер ходу стиснення?
Якими позиціями на малюнку позначені:
Подушки кріплення амортизатора?
Якими позиціями на малюнку позначені:
Вісь верхнього важеля?
Якими позиціями на малюнку
позначені: Пружина?
Якими позиціями на малюнку
позначені: Верхня кульова опора?
Якими позиціями на малюнку
позначені: Гумометалеві шарніри важелів?
Якими позиціями на малюнку
позначені: Нижня кульова опора?
Якими позиціями на малюнку
позначені: Маточина?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома