1. Укажіть, яка наука встановлює закономірності історичного розвитку живої матерії:
2. Укажіть, який рівень організації життя зображено на рисунку:
3. Укажіть хімічний елемент, який необхідний для синтезу гормонів щитоподібної залози:
4. Укажіть, до якої групи належить хітин:
5. Укажіть правильне твердження:
1. Висока теплопровідність води дає організмам можливість підтримувати однакову температуру тіла.
2. Низька теплопровідність води дає змогу організмам підтримувати однакову температуру тіла.
6. Укажіть, скільки водневих зв’язків утворюють два ланцюги даної молекули АТГЦЦГТАГЦАТ між собою:
7. Укажіть, якої органели немає у матриксі, зображеної на рисунку:
8. Укажіть, що характерно для процесу бродіння:
9. Укажіть властивість воску, яким покрита поверхня тіла у водоплаваючих тварин:
10. Укажіть, де міститься спадкова інформація збудника синдрому набутого імунодефіциту на відміну від збудника герпесу:
11. Укажіть, як називається гриб, який розвивається у вигляді зеленкуватої цвілі під час зберігання лимонів:
12. Укажіть об’єкт зображений на рисунку:
13. Укажіть, за рахунок чого досягається зниження інтенсивності транспірації у хвойних рослин:
14. Укажіть, через що із тіла гідри прісноводної виводяться неперетравлені рештки:
15. Укажіть, який орган відсутній у Хрящових риб:
16. Емульгації жирів у тілі людини відбувається під дією жовчі. Укажіть, у якому відділі травного тракту проходить даний процес:
17. Укажіть, чим характеризується анемія (недокрів’я):
18. Укажіть генотипи гібридів, які є лише гомозиготними:
19. Відомо, що продуктивність коралового рифу вища, ніж продуктивність відкритого океану. Укажіть, що риф отримує більше:
20. Укажіть, що є ароморфозом:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома