Тестові завдання на залік з дисципліни «Основи енергоефективності»

Додано: 24 листопада 2020
Предмет:
Тест виконано: 509 разів
20 запитань
Запитання 1

Як Ви розумієте термін  "енергозбереження"?

варіанти відповідей

сукупність усіх природних та перетворених видів палива та енергії, що використовується у національному господарстві

діяльність, що спрямована на раціональне використання первинної на перетвореної енергії, природних енергетичних ресурсів, яка впроваджується за допомогою економічних та правових методів

 метод виробництва продукції з раціональним використанням енергії

Запитання 2

Як Ви розумієте термін "паливно-енергетичний комплекс"?

варіанти відповідей

сукупність усіх природних та перетворених видів палива та енергії, що використовується у національному господарстві

діяльність, що спрямована на раціональне використання первинної на перетвореної енергії, природних енергетичних ресурсів, яка впроваджується за допомогою економічних та правових методів

 метод виробництва продукції з раціональним використанням енергії

Запитання 3

Як Ви розумієте термін "енергозберігаюча технологія"?

варіанти відповідей

сукупність усіх природних та перетворених видів палива та енергії, що використовується у національному господарстві

діяльність, що спрямована на раціональне використання первинної на перетвореної енергії, природних енергетичних ресурсів, яка впроваджується за допомогою економічних та правових методів

 метод виробництва продукції з раціональним використанням енергії

Запитання 4

Як Ви розумієте термін "непоновлювальні джерела енергії"?

варіанти відповідей

природні запаси речовин і матеріалів, що можуть бути використані людиною для виробництва енергії

джерела енергії, до яких відносять сонячне випромінювання, вітер, біомасу, малі річки, геотермальні води, теплові викиди промисловості, хвилі морського прибою тощо, які існують постійно або виникають періодично у навколишньому природному середовищі

енергетичний потенціал продукції, побічних і проміжних продуктів, який утворюється і не використовується у самому агрегаті

Запитання 5

Як Ви розумієте термін "вторинні енергетичні ресурси"?

варіанти відповідей

природні запаси речовин і матеріалів, що можуть бути використані людиною для виробництва енергії

джерела енергії, до яких відносять сонячне випромінювання, вітер, біомасу, малі річки, геотермальні води, теплові викиди промисловості, хвилі морського прибою тощо, які існують постійно або виникають періодично у навколишньому природному середовищі

енергетичний потенціал продукції, побічних і проміжних продуктів, який утворюється і не використовується у самому агрегаті

Запитання 6

Як Ви розумієте термін "альтернативні джерела енергії"?

варіанти відповідей

природні запаси речовин і матеріалів, що можуть бути використані людиною для виробництва енергії

джерела енергії, до яких відносять сонячне випромінювання, вітер, біомасу, малі річки, геотермальні води, теплові викиди промисловості, хвилі морського прибою тощо, які існують постійно або виникають періодично у навколишньому природному середовищі

енергетичний потенціал продукції, побічних і проміжних продуктів, який утворюється і не використовується у самому агрегаті

Запитання 7

Як Ви розумієте термін "енергоносій"?

варіанти відповідей

 енергія, укладена в паливно-енергетичних ресурсах

сукупність природних та виробничих енергоносіїв, запасена енергія яких за існуючого рівня розвитку техніки й технології є доступна для використовування в господарській діяльності

 речовина в різних агрегатних станах (твердий, рідкий, газоподібний) або інші форми матерії (плазма, поле, випромінювання й т. ін.), запасена енергія яких може бути використана для цілей енергопостачання

Запитання 8

Як Ви розумієте термін "первинна енергія"?

варіанти відповідей

 енергія, укладена в паливно-енергетичних ресурсах

сукупність природних та виробничих енергоносіїв, запасена енергія яких за існуючого рівня розвитку техніки й технології є доступна для використовування в господарській діяльності

 речовина в різних агрегатних станах (твердий, рідкий, газоподібний) або інші форми матерії (плазма, поле, випромінювання й т. ін.), запасена енергія яких може бути використана для цілей енергопостачання

Запитання 9

Як Ви розумієте термін "паливно-енергетичні ресурси"?

варіанти відповідей

 енергія, укладена в паливно-енергетичних ресурсах

сукупність природних та виробничих енергоносіїв, запасена енергія яких за існуючого рівня розвитку техніки й технології є доступна для використовування в господарській діяльності

 речовина в різних агрегатних станах (твердий, рідкий, газоподібний) або інші форми матерії (плазма, поле, випромінювання й т. ін.), запасена енергія яких може бути використана для цілей енергопостачання

Запитання 10

Як Ви розумієте термін "паливний елемент"?

варіанти відповідей

електрохімічне джерело електричної енергії у якому відбувається пряме перетворення енергії палива у електричну без фази горіння

пристрій для збирання та акумуляції енергії сонячного випромінювання видимого та інфрачервоного спектру

пристрій для перетворення енергії сонячного випромінювання видимого та інфрачервоного спектру у електричну

Запитання 11

Як Ви розумієте термін "сонячний колектор"?

варіанти відповідей

електрохімічне джерело електричної енергії у якому відбувається пряме перетворення енергії палива у електричну без фази горіння

пристрій для збирання та акумуляції енергії сонячного випромінювання видимого та інфрачервоного спектру

пристрій для перетворення енергії сонячного випромінювання видимого та інфрачервоного спектру у електричну

Запитання 12

Як Ви розумієте термін "фотоелемент"?

варіанти відповідей

електрохімічне джерело електричної енергії у якому відбувається пряме перетворення енергії палива у електричну без фази горіння

пристрій для збирання та акумуляції енергії сонячного випромінювання видимого та інфрачервоного спектру

пристрій для перетворення енергії сонячного випромінювання видимого та інфрачервоного спектру у електричну

Запитання 13

Виберіть вірне визначення джерелу світла: "лампа розжарювання".

варіанти відповідей

джерело світла, у якому видиме світло випромінюється за рахунок розігріву активного елемента до високої температури

газорозрядне джерело світла у якому видиме світло випромінюється люмінофором, котрий, у свою чергу, світиться за рахунок ультрафіолетового випромінювання розряду

напівпровідниковий прилад, у якому видиме світло утворюється за рахунок протікання електричного струму через нього

Запитання 14

Виберіть вірне визначення джерелу світла: "світлодіод".

варіанти відповідей

джерело світла, у якому видиме світло випромінюється за рахунок розігріву активного елемента до високої температури

газорозрядне джерело світла у якому видиме світло випромінюється люмінофором, котрий, у свою чергу, світиться за рахунок ультрафіолетового випромінювання розряду

напівпровідниковий прилад, у якому видиме світло утворюється за рахунок протікання електричного струму через нього

Запитання 15

Виберіть вірне визначення джерелу світла: "люмінесцентна лампа".

варіанти відповідей

джерело світла, у якому видиме світло випромінюється за рахунок розігріву активного елемента до високої температури

газорозрядне джерело світла у якому видиме світло випромінюється люмінофором, котрий, у свою чергу, світиться за рахунок ультрафіолетового випромінювання розряду

напівпровідниковий прилад, у якому видиме світло утворюється за рахунок протікання електричного струму через нього

Запитання 16

Виберіть переваги і недоліки, які підходять джерелу світла: "лампа розжарювання".

варіанти відповідей

висока світловіддача; висока вартість світильників на основі даних приладів

на даний час низька економічна вартість вироблення світла; можливість екологічного забруднення навколишнього середовища випарами ртуті

простота конструкції світильників на основі даних приладів; висока економічна вартість вироблення світла

Запитання 17

Виберіть переваги і недоліки, які підходять джерелу світла: "газорозрядна лампа".

варіанти відповідей

висока світловіддача; висока вартість світильників на основі даних приладів

на даний час низька економічна вартість вироблення світла; можливість екологічного забруднення навколишнього середовища випарами ртуті

простота конструкції світильників на основі даних приладів; висока економічна вартість вироблення світла

Запитання 18

Виберіть переваги і недоліки, які підходять джерелу світла: "світлодіод".

варіанти відповідей

висока світловіддача; висока вартість світильників на основі даних приладів

на даний час низька економічна вартість вироблення світла; можливість екологічного забруднення навколишнього середовища випарами ртуті

простота конструкції світильників на основі даних приладів; висока економічна вартість вироблення світла

Запитання 19

На кожне незавершене твердження одна чи кілька відповідей можуть бути вірними. Введіть через кому номера правильних відповідей, наприклад: 1, 3, 5.

Основними причинами, що призводять до катастрофічного стану довкілля від впливу теплових електростанцій є:

варіанти відповідей

використання низькосортного палива

висока енерго- та матеріаломісткість

знищення цінних видів прохідних і напівпрохідних риб, для яких греблі

стають нездоланними перешкодами на шляху до нерестовища

 втрати лісів і високородючих заплавних земель

відсутність належних природоохоронних систем (очисних споруд,

оборотних систем водозабезпечення тощо) та низький рівень експлуатації існуючих

природоохоронних об’єктів

Запитання 20

На кожне незавершене твердження одна чи кілька відповідей можуть бути вірними. Введіть через кому номера правильних відповідей, наприклад: 1, 3, 5.

Основними причинами, що призводять до катастрофічного стану довкілля від впливу водосховищ і гідроелектростанцій є:

варіанти відповідей

можливі аварії на енергоустановках, що супроводжуються викидом у

довкілля радіоактивних матеріалів

створення додаткового шуму, що є неприйнятним для багатьох людей

знищення цінних видів прохідних і напівпрохідних риб, для яких греблі

стають нездоланними перешкодами на шляху до нерестовища

 втрати лісів і високородючих заплавних земель

відселення людей із зони затоплення

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест