Узагальнена і, разом з тим, конкретна картина людського життя чи навколишнього світу, що створена творчою уявою митця - це:
Хто є балетмейстером-постановником наступних хореографічних номерів: “Чумацькі радощі”, “Гопак”, “Запорожці”, “Ляльки”, “Повзунець”, “Шевчики”.
Які виділяють умовні періоди зародження мистецтва танцю:
Кого називають "Лебедем російського балету":
Які розділи має хореографія:
Як звали балетного танцівника та балетмейстера українського походження:
Хореографія має наступні форми:
Щорічні закордонні гастролі російських танцівник, які проіснували 20 років, називаються:
Форми класичного балету:
Вацлав Ніжинський відомий як віртуозний танцівник, але він також мав досвід постановника. Яку балетну виставу він створив:
Найвідоміші діячі хореографічного мистецтва ХХ ст.:
Хто вважав, що актору належить вміти виражати свої думки та переживання не тільки словами або у співах, а й в рухах свого тіла, які створюють «мову жестів»:
Учасниками українського театру корифеїв були:
Наталія Дудинська:
Кого називають першою народною артисткою України:
Кароль - це:
Хто склав свою методику викладання класичного танцю, яка вносила елемент творчості в виконання повсякденних вправ та комбінував їх так, щоб виконавці могли виконувати усвідомлено хореографічні уривки, а не просто ряд вправ, які пов'язані між собою:
Вона відома тернополянка, виконавиця понад 60 оперних партій, її ім’я носять Тернопільське музичне училище та спеціалізована музична школа у Львові:
• Рухи
• Малюнки
• Жести
• Пози, ракурси
• Міміка
• Манера виконання
• Тема номера
• Пантоміма
• Образ
• Гармонія рухів
• Музичний матеріал
• Костюм
Все це:
Вона була першою і головною виконавицею ролей в балетах Фокіна: «Шопеніана», «Павільйон Арміда», «Єгипетські ночі»
Процес вираження внутрішнього або зовнішнього світу, в художньому образі - це:
Мистецтво створення та сценічної постановки танцю - це:
Які відомі балетні вистави були представлені у рамках "Русских сезонов":
Кого називають творцем балетного академізму:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома