Встановіть відповідність між назвою солі і її ставленням до гідролізу:
Гідролізується по катіону:
Анодом у гальванічному елементі з нікелевим катодом може бути:
Позначте оборотні реакції:
Визначте, як впливає підвищення температури та тиску на вихід продуктів для реакції
CO2(г.) + С(тв.) ⇄ 2СO(г.); ΔΗ > 0
Водний розчин речовини А має нейтральне середовище, а водний розчин речовини В - кисле середовище. Розчини речовин А і В взаємодіють між собою. Вкажіть ці речовини:
Виберіть схему реакції, яка відбувається в гальванічному елементі, складеному з залізної пластини і мідної пластин, занурених у розчини своїх солей:
Розчин який солі можна відрізнити від інших за допомогою лакмусу:
Позначте правильне твердження щодо хімічної рівноваги:
Позначте всі правильні твердження щодо принципу Ле Шательє:
Які чинники сприяють підвищенню виходу продукту промислово важливої реакціЇ: 2SO2+ O2 ⇄ 2SO3; ΔΗ < 0;
Установіть відповідність між формулою солі і середовищем її водного розчину:
рН<7:
Проаналізуйте твердження. Чи є проміж них правильні?
І. Позитивно заряджений електрод гальванічного елемента називається анод.
ІІ. Під час роботи гальванічного елемента катод розчиняється
Установіть відповідність між формулою солі і типом гідролізу цієї солі:
по катіону і аніону:
Укажіть гальванічний елемент, який характеризується найбільшою електрорушійною силою:
Укажіть усі метали, що можна використати в гальванічному елементі у якості катода, якщо анодом буде олово:
При роботі елемента Лекланше маса цинку зменшилася на 0,13 г. Яка маса манган(ІV) оксиду зазнала хімічного перетворення
Zn + 2MnO2 + 2NH4Cl = 2MnO(OH) + ZnCl2 + 2NH3
Початкові маси мідної та цинкової пластинок в елементі Даніеля-Якобі становили по 20 г. Під час роботи елемента маса мідної пластинки збільшилася на 6,4 %. Якою стала маса цинкової пластинки?
Для збільшення виходу естеру в системі С2Н5ОН (p) + СН3СООН (p) ⇄ СН3СООС2Н5 (р)+ Н2O (p), ΔΗ > 0 потрібно:
Введення каталізатора в систему, що перебуває в стані динамічної рівноваги
Укажіть правильні твердження щодо реакції, яка відбувається за схемою: СО + О2 → СО2.
1. Оборотна реакція.
2. Необоротна реакція.
3. Реакція заміщення.
4. Реакція сполучення.
5. Окисно-відновна реакція.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома