 Тестування з теми: «Правила спілкування фахівця при проведені зустрічей, переговорів,рийомів по телефону»)

Додано: 24 вересня
Предмет: Українська мова, 11 клас
15 запитань
Запитання 1

Знайти правильну відповідь.

Телефонна розмова – це 

варіанти відповідей

Різновид усного мовлення, що характеризується специфічними ознаками,

зумовленими екстра мовними причинами;

   

Розмова двох або більше осіб з метою отримання певної інформації;

Розмова двох або більше осіб для вирішення важливих проблем;

Розмова трьох і більше осіб з метою з’ясування позиції сторін.

Запитання 2

Перерахуйте всі правильні відповіді:

Особливості телефонної розмови

варіанти відповідей

Співрозмовники не бачать один одного і не можуть скористатися невербальними засобами спілкування;

Наявність технічних перешкод

Обмеженість в часі;

Можуть передавати інформацію за допомогою міміки, жестів, відповідного виразу обличчя, сигналів очима тощо;

Запитання 3

Знайти неправильну відповідь.

По телефону проводяться

варіанти відповідей

 Переговори;

Обговорюються оперативні питання;

Надаються  медичні консультації;

Висловлюють рішення зборів, нарад для всього колективу.

Запитання 4

Знайти неправильну відповідь.

Якщо телефонуєте ви:

 

варіанти відповідей

Насамперед не обов’язково вітатись та називати своє прізвище, ім’я та по батькові;

Повідомити, з ким саме ви хотіли поговорити;

Запитати, чи у вашого співрозмовника достатньо часу для бесіди;

Попередньо напишіть перелік питань, котрі необхідно з’ясувати 

Запитання 5

Знайти неправильну відповідь.

Якщо телефонуєте ви:


варіанти відповідей

Запитати прізвище, ім’я та по батькові свого співрозмовника;

Повідомте, з ким саме ви хотіли б поговорити;

Завжди закінчує розмову той, до кого телефонують;

Обов’язково попередньо напишіть перелік питань, котрі необхідно з’ясувати.

Запитання 6

Знайти правильну відповідь.

Якщо телефонують вам:


варіанти відповідей

 Спробуйте якомога швидше зняти трубку й назвіть організацію, яку ви представляєте;

Якщо розмова для вас нецікава, нудна, то швидше ставте слухавку;

Розмовляйте тактовно ввічливо;

Демонструйте розуміння сутності проблем того, хто телефонує.

Запитання 7

Перерахуйте правильні відповіді.

Якщо телефонують вам:


варіанти відповідей

Намагайтесь швидше закінчити розмову;

 Не кладіть несподівано трубку, навіть якщо розмова є нецікавою, нудною, тривалою для вас;

При вирішенні складних питань запропонуйте співрозмовнику зустріч для детального обговорення суті проблеми;

Варто вам першим підсумувати бесіду, перебиваючи розмову співрозмовника

Запитання 8

Знайти неправильну відповідь.

Для успішної ділової телефонної розмови слід завчасно готуватися:


варіанти відповідей

Укласти чіткий план спілкування;

Мати поряд допоміжний матеріал;

Мати напохваті чим і на чому зафіксувати потрібну інформацію;

 Мати напохваті цікаву художню книжку.

Запитання 9

Знайти правильну відповідь.

Якщо слухавку взяв не той, хто вам потрібен, слід:


варіанти відповідей

Категорично заявити, що ви хочете розмовляти з іншою людиною;

Ввічливо попросити покликати необхідну людину  до телефону;

Кокетливо заговорити про цікаві справи в професійній діяльності;

Швидко перервати розмову, положивши слухавку.

Запитання 10

Знайти правильну відповідь.

Якщо співробітника, якого просять до телефону, немає на місці, а питання, яке порушує адресат може вирішити інший співробітник, слід:


варіанти відповідей

Запросити його до розмови;

 Дати відповідний номер телефону;

Вибачитися і швидко перервати розмову;

Коректно попросити зателефонувати пізніше.

Запитання 11

Знайдіть неправильну відповідь.

В процесі ділового спілкування по телефону слід говорити (перерахувати правильні відповіді) :


 

варіанти відповідей

Чітко;

 Стисло;

Коректно;


Намагатися повторювати декілька разів вже сказане.

Запитання 12

Знайдіть неправильну відповідь.

При діловій телефонній розмові слід:


варіанти відповідей

Прохати про значну послугу малознайому людину;

Пам’ятати, що телефонна розмова – це діалог, а не монолог;

Закінчувати розмову має той, хто телефонує;

У випадку роз’єднання, поновлює зв'язок той, хто телефонував.

Запитання 13

Знайдіть неправильні відповіді.

Характер службових телефонних стосунків визначають такі чинники:


варіанти відповідей

Сутність знайомства співрозмовників;

 Їх вік;

Посада, суть;

 Родинні стосунки.

Запитання 14

Знайдіть правильну відповідь.

Специфіка ділового телефонного спілкування включає:


варіанти відповідей

Жести;

Міміку;

 Голос;

Позу

Запитання 15

Знайдіть неправильну відповідь.

Медична сестра, спілкуючись в колективі, повинна розмовляти:


варіанти відповідей

Цинічно;

 Спокійно;

Коректно;

 Ввічливо.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест