29 травня о 18:00Вебінар: Філософія для дітей: закордонні та українські практики

Алгоритми та програми

Додано: 15 квітня
Предмет: Інформатика, 5 клас
Тест виконано: 103 рази
12 запитань
Запитання 1

Алгоритмічна структура, яка використовується для подання багаторазового виконання набору команд – …

варіанти відповідей

слідування

повторення

розгалуження

Запитання 2

Що відбудеться в результаті виконання даної команди?

варіанти відповідей

об'єкт переміститься на 10 кроків

об'єкт повернеться проти годинникової стрілки на 10 градусів

об'єкт переміститься на 100 кроків

об'єкт повернеться на 10 градусів за годинниковою стрілкою

Запитання 3

Алгоритмічна структура, яка використовується для подання послідовного набору команд, що виконуються одна за одною – …

варіанти відповідей

 розгалуження

повторення

слідування

Запитання 4

Що відбудеться в результаті виконання даної команди?

варіанти відповідей

об'єкт говоритиме "Hello!" впродовж 2 секунд

об'єкт говоритиме "Привіт!" впродовж 2 секунд

об'єкт говоритиме "Hello!" впродовж 3 секунд

об'єкт говоритиме "Привіт!" впродовж 3 секунд

Запитання 5

Алгоритмічна структура, що дає змогу виконавцеві алгоритму вибрати сценарій подальших дій залежно від істинності певної умови – …

варіанти відповідей

 повторення

 слідування

 розгалуження

Запитання 6

Який оператор в програмному середовищі Scratch відповідає за рух об'єкта?

варіанти відповідей

Рух

Завнішність

Перо

Змінні

Запитання 7

Як називається створений об'єкт в програмному середовищі Scratch?

варіанти відповідей

Скрипт

Спрайт

Об'єкт

Алгоритм

Запитання 8

Виберіть правильний варіант відповіді з перерахованими видами алгоритмів.

варіанти відповідей

З розгалуженням, циклічний, послідовний.

Лінійний, порядковий, числовий.

Лінійний, з розгалуженням, циклічний алгоритм.

Лінійний, з розгалуженням, з умовою.

Запитання 9

Які дії можна виконувати над спрайтов прграмному середовищі Scratch?

варіанти відповідей

Редагувати зовнішній вигляд, видаляти, переміщати, копіювати

Підключати відео, звук та малювати новий спрайт

Змінювати костюм, видаляти, підключати звук, копіювати

Видаляти та копіювати

Запитання 10

Файли, які створюють за допомогою Scratch, називають.....

варіанти відповідей

скрипт

Спрайт

Об'єкт

Алгоритм

Запитання 11

Для того щоб вилучити об’єкт, потрібно викликати контекстне меню об’єкта та обрати пункт позначений цифрою ….

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

6

Запитання 12

Для того щоб дублювати об’єкт, потрібно викликати контекстне меню об’єкта та обрати пункт позначений цифрою ….

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

6