токсичні реовини та їх знешкодження

Додано: 20 січня 2021
Предмет: Біологія, 10 клас
Тест виконано: 605 разів
24 запитання
Запитання 1

хімікати, що використовуються для боротьби зі шкідниками та для захисту рослин - це:

варіанти відповідей

пестициди

діоксини

нітрати

етанол

Запитання 2

сполуки важких металів виявляють токсичну дію на:

варіанти відповідей

вуглеводи

ліпіди

білки

нуклеїнові кислоти

Запитання 3

яка група речовин не належить до психоактивних речовин?

варіанти відповідей

алкоголь

нікотиновмісні речовини

нітрати

снотворні

Запитання 4

при вживанні наркотиків формується залежність і наркотичні речовини сприймаються організмом як:

варіанти відповідей

ендорфіни

статеві гормони

ксенобіотики

діоксини

Запитання 5

Як називається знешкодження токсичних речовин шляхом перетворення їх у молекулярну форму із зміненими біологічними властивостями і виведення з організму?

варіанти відповідей

Кон'югація

біотрансформація

індукція

регенерація

Запитання 6

Антиоксиданти - це

варіанти відповідей

Речовини, що прискорюють окислення

Речовини, що сповільнюють процес окислення

Речовини, які не впливають на окислення

Запитання 7

Причина накопичення в організмі людини сечової кислоти

варіанти відповідей

Надмірне використання білкової їжі

Надмірне використання вуглеводної їжі

Надмірне використання жирної їжі

Запитання 8

Токсичні речовини - це

варіанти відповідей

Чужерідні для біосфери хімічні речовини

Речовини, які згубно діють на організм людини

Речовини, які не сприймаються організмом

Запитання 9

Харчові добавки, деякі засоби санітарії -це токсичні речовини, групи:

варіанти відповідей

промислових отруйних речовин;

отрутохімікатів;

бойові отруйні речовини;

побутові хімікати.

Запитання 10

Ліки - це токсичні речовини, у випадку:

варіанти відповідей

самолікування;

перевищення дози;

всі відповіді вірні...

Запитання 11

Рослинні отрути вражають:

варіанти відповідей

сечовидільну систему;

печінку;

нервову систему;

серцево-судинну систему.

Запитання 12

Пари концентрованих кислот і лугів вражають:

варіанти відповідей

серцево-судинну систему;

печінку;

дихальну систему;

кровотворну систему.

Запитання 13

Нітрати вражають:

варіанти відповідей

кровотворну систему;

печінку;

нервову систему;

шкірні покриви.

Запитання 14

Органічні розчинники вражають:

варіанти відповідей

серцево-судинну систему;

нервову систему;

печінку;

сечовидільну систему.

Запитання 15

Бліда поганка вражає:

варіанти відповідей

нервову систему;

печінку;

слизові оболонки;

кровотворну систему.

Запитання 16

Снодійні засоби вражають:

варіанти відповідей

сечовидільну систему;

печінку;

нервову систему;

кровотворну систему.

Запитання 17

Токсичні речовини спричиняють:

варіанти відповідей

зростання захворюваності;

зростання смертності;

зростання кількості вроджених вад розвитку;

всі відповіді вірні.

Запитання 18

Шляхи знешкодження токсичних сполук через метаболізм:

варіанти відповідей

окисненням;

відновленням;





гідролізом;

синтезом;

всі відповіді вірні.

Запитання 19

В ході реакцій розпаду і синтезу утворюються:

варіанти відповідей

нетоксичні сполуки;

водорозчинні сполуки;

сполуки, що легко виводяться з організму;

всі відповіді вірні.

Запитання 20

Метаболізм токсинів відбувається в:

варіанти відповідей

шлунково-кишковому тракті;

печінці;

головним чином в легенях;

нирках.

Запитання 21

Через альвеоли легень , шляхом дифузії виділяються:

варіанти відповідей

продукти обміну речовин;

токсичні речовини;

леткі токсичні речовини;

леткі продукти перетворення нелегких токсичних речовин.

Запитання 22

Найважливіший орган виведення токсинів з організму:

варіанти відповідей

печінка;

нирки;

легені;

кишечник.

Запитання 23

Печінка одночасно:

варіанти відповідей

орган виведення токсинів;

орган їх метаболізму;

виділяє токсини в кров;

виділяє токсини в жовч.

Запитання 24

Інші шляхи виведення токсинів з організму людини:

варіанти відповідей

з молоком жінки;

з потом,;

з слиною;

всі відповіді вірні.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест