Тотожність. Тотожні перетворення виразу №1

Сформувати поняття тотожності, тотожних перетворень виразів; сформувати вміння розв'язувати задачі, які передбачають застосування цих понять, виконувати тотожні перетворення виразів; розвивати творчі здібності, кмітливість учнів; формувати вміння грамотно формулювати власні думки; виховувати інтерес до вивчення математики, наполегливість у досягненні мети.

Додано: 5 серпня 2020
Предмет: Алгебра, 7 клас
Тест виконано: 2184 рази
12 запитань
Запитання 1

Закінчіть речення:

Вирази, відповідні значення яких є рівними при будь - яких значеннях змінних, називають ........ ...........

варіанти відповідей

тотожно рівними

тотожними

рівними

рівними тотожно

Запитання 2

Дано вираз  а + b та b + а. Порівняти значення цих виразів при: а = 3, b = –5;

варіанти відповідей

<

>

=

Запитання 3

Дано вираз  а + b та b + а. Порівняти значення цих виразів при:  а = –7, b = 0,2.

варіанти відповідей

=

Запитання 4

Закінчіть речення:

Рівність, правильну при будь - яких значеннях змінних, що входять до неї, називають ........

варіанти відповідей

рівною

тотожністю

тотожно рівною

рівновеликою

Запитання 5

Закінчіть речення:

Заміну одного виразу іншим, який тотожно дорівнює йому, називають ..........

варіанти відповідей

тотожним перетворенням

тотожним виразом

перетворенням виразу

виразом тотожним

Запитання 6

Перетворити вираз на тотожно рівний, використовуючи тотожні перетворення (властивості дій над числами, правила розкриття дужок та зведення подібних доданків):

–0,1b·(–2,3с); 

варіанти відповідей

23bc

-23bc

0,23bc

-0,23bc

Запитання 7

 Перетворити вираз на тотожно рівний, використовуючи тотожні перетворення (властивості дій над числами, правила розкриття дужок та зведення подібних доданків):

3,5b–2,4с–0,6с–0,7b;

варіанти відповідей

2,8 b - 3 c

2,8 b + 3 c

- 2,8 b - 3 c

- 2,8 b + 3 c

Запитання 8

 Перетворити вираз на тотожно рівний, використовуючи тотожні перетворення (властивості дій над числами, правила розкриття дужок та зведення подібних доданків):

n–(a + b–c + d);

варіанти відповідей

n - a + b - c + d

n - a + b + c - d

n - a - b + c - d

n - a -b - c + d

Запитання 9

 Перетворити вираз на тотожно рівний, використовуючи тотожні перетворення (властивості дій над числами, правила розкриття дужок та зведення подібних доданків):

2x + (3 + 4x);

варіанти відповідей

2 x + 3 + 4 x

9 x

2 x + 7

6 x + 3

Запитання 10

 Перетворити вираз на тотожно рівний, використовуючи тотожні перетворення (властивості дій над числами, правила розкриття дужок та зведення подібних доданків):

2х + (3 + (4 + x)); 

варіанти відповідей

3 x +7

2 x + 3 + 4 + x

3 x + 3 + 4

2 x + 7 + x

Запитання 11

 Перетворити вираз на тотожно рівний, використовуючи тотожні перетворення (властивості дій над числами, правила розкриття дужок та зведення подібних доданків):

 2x + (3 – (4 + x))

варіанти відповідей

2 x + 3 - 4 +x

2 x + 3 - 4 - x

x + 7

x - 1

Запитання 12

 Перетворити вираз на тотожно рівний, використовуючи тотожні перетворення (властивості дій над числами, правила розкриття дужок та зведення подібних доданків):

 2x –(3–(4 – х)).

варіанти відповідей

2 x - 3 - 4 - x

x + 1

x - 7

2 x - 3 + 4 - x

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест