Структура організації характеризує її будову, просторово-часове розташування її частин, взаємозв'язки між ними і являє собою впорядковану сукупність стійко взаємопов'язаних елементів, що забезпечують функціонування й розвиток організації як єдиного цілого.
Пошук найраціональнішого поєднання внутрішніх організаційних складників, що дає змогу побудувати таку систему взаємовідносин між окремими ланками фірми, яка створюватиме реальні умови для виконання планів і реалізації вибраної стратегії розвитку, тобто забезпечуватиме можливість ефективного управління фірмою.
Побудувати структуру управління організацією — означає об`єднати з певних частин й делегувати цим частинам виконання загального управлінського завдання шляхом розподілу повноважень і відповідальності, визначивши інтеграційні та координаційні механізми взаємодії виокремлених частин.
Процес неперервного обміну інформацією між його суб’єктом та об'єктом з метою впливу один на одного.
Неформальними лідерами стають найбільш ініціативні, енергійні, поінформовані працівники.
Методів діагностики, яка дозволяє виявити дійсного лідера, є метод
Член групи, який отримав максимальну кількість позитивних оцінок (найбільш популярний) це
Член групи, який отримав всього одну-дві позитивні оцінки
Здатність впливати на окремих працівників та групи з метою зосередження зусиль на досягненні цілей організації.
Стиль керівництва при якому характерна участь членів колективу в обговоренні важливих питань його життєдіяльності, існує інтерес керівника до думки підлеглих.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома