Трапеція

Додано: 17 листопада 2020
Предмет: Геометрія, 8 клас
Тест виконано: 4 рази
5 запитань
Запитання 1

Скільки в трапеції сторін

варіанти відповідей

2

5

4

7

8

Запитання 2

Трапеція це -

варіанти відповідей

це чотирикутник, дві протилежні сторони якого паралельні, а інші дві сторони — не паралельні[1]. Паралельні сторони називаються основами трапеції (сторони AB та DC на малюнку). Інші сторони називаються бічними сторонами (сторони AD та CB).

 геометрична фігура, яка складається з трьох точок, що не лежать на одній прямій, і трьох відрізків, що їх сполучають. Трикутник з вершинами AB, і C позначається 

 ABC. Трикутник є многокутником і 2-симплексом. В евклідовій геометрії трикутник однозначно задає площину. Всі трикутники двовимірні.

 чотирикутник, у якого всі сторони рівні і всі кути прямі. Для задання квадрата необхідно і достатньо задати дві точки на координатній площині, які відповідатимуть будь-яким двом кутам та врахувати їх суміжність.

Запитання 3

Основні види трапеції

варіанти відповідей

Трапецію називають прямокутною, якщо у неї два суміжних кути дорівнюють 90°.

Гострою називається трапеція у якої кути, прилеглі до більшої основи гострі (менше 90°).

Трапецію називають рівнобічною, якщо її бічні сторони та кути, прилеглі до більшої основи, рівні. Ця трапеція має осьову симетрію.

Тупою називається трапеція, у якої один із кутів, прилеглих до більшої основи, тупий (більше 90°).

Запитання 4

Властивості

варіанти відповідей

Сума двох кутів, прилеглих до бічних ребер, дорівнює 180 градусів.


Точка перетину діагоналей трапеції, точка перетину продовжень її бічних сторін та середини основ лежать на одній прямій.


Будь-яку трапецію можна побудувати за довжинами чотирьох сторін.


В рівнобічній трапеції:

кути при основі, а також діагоналі нерівні



Якщо сума основ трапеції дорівнює сумі її бічних сторін, то в таку трапецію можна вписати коло, і навпаки.


Запитання 5

Див. також


варіанти відповідей

Рівнобічна трапеція


Чотирикутник




Квадрат


Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест