Бряжчить шабля о шолом,
Тріщать списи гартовані
В степу, в незнаємому полі,
Серед землі Половецької…
Тарас Шевченко згадує події, зображені у творі
Провідну думку твору «І мертвим, і живим, і ненарожденним…» виражено в рядку
На світлині зображено мурал зі словами, узятими з твору, де є рядки
Дела давно минувших дней, Преданья старины глубокой.
А.С. Пушкин
Ці слова є епіграфом до твору
У рядках
В соняшника були руки і ноги,
Було тіло – шорстке і зелене.
Він бігав наввипередки з вітром,
Він вилазив на грушу,
І в пазуху рвав гнилиці,
І купався коло млина,
І лежав у піску,
І стріляв горобців з рогатки
основним художнім засобом є
В уривку
Чого являєшся мені
У сні?
Чого звертаєш ти до мене
Чудові очі ті ясні,
Сумні,
Немов криниці дно студене?
провідним художнім засобом є
Життєпис злочинця, зображений па широкому суспільному тлі, є темою твору, де персонаж
Ознаки модернізму притаманні обом творам рядка
«Ставте, тату, мерщій хату через сіни…» – вимагає персонаж
Афоризм Григорія Сковороди «Потрібно тільки пізнати себе, хто для чого народжений. Краще бути натуральним котом, ніж з ослиною природою левом» суголосний з головною думкою твору
Слова «...від кларнета твого - пофарбована дудка зосталась...» адресовані автору рядків
«Подумай, що скажуть на тім світі діди й прадіди наші, почувши, що ти міняєш прізвище...» – застерігає брата
У рядках
В корчах і кручах умирають міфи.
Чугайстер щез. Покаялись нявки
згадано персонажів твору
«Світ урятує краса, утілена в гармонії людини й природи, у світлому почутті кохання, у жертовній любові та здатності прощати» – це провідна думка твору
«І мрії про можливість наскоком здобути місце в міській машині зараз здавались йому самому дитячими. Він тлумачив сам собі – треба скласти іспит, добути стипендію й учитись, а решта все прикладеться...» – сказано про
Словами «А ще думаю: “Чому вони не одружилися, так одне одного чуючи?” “Тоді не було б тебе…” – шумить велика “татова” сосна» закінчується твір
Поет-емігрант є автором вірша
Ознакою постмодернізму є
Установіть відповідність між уривком із твору та справжнім прізвищем його автора.
«Там ішла моя мати з похиленою головою. Я відчував: пахне м’ятою. Я гладив її милу голову з нальотом сріблястої сивини. Але раптом переді мною виростала загірна даль. Тоді мені знову до болю хотілося впасти на коліна й молитовне дивитися на волохатий силует чорного трибуналу комуни…»
Визначте, про якого митця йдеться у висловлюванні.
«У його творчості поєдналися дві тенденції розвитку українського реалізму: соціальна й психологічна; саме це дало змогу письменнику розширити дослідницький аспект сутності людини в умовах національної та соціальної неволі…»
Твір «У теплі дні збирання винограду...» за стилем є
Ознаки реалізму притаманні обидвом творам у рядку
Твір «Модри Камень» за стилем є
Андрія Малишка називали
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома