Установіть послідовність додавання реактивів у генетичному ряді:
Cu → CuO → CuSO4 →Cu(OH)2→ CuO
а)NaOH б)H2SO4 в)O2 г) t д) H2O
Установіть генетичний ланцюжок добування калій сульфіту:
а) H2SO3 б)SO2 в)S г)K2SO3
Установіть генетичний ланцюжок добування ферум(III) оксиду з поданих речовин
а) ферум(III) хлорид б)залізо в)ферум(III) гідроксид г)ферум(III) оксид
У вигляді кальцій ортофосфату Кальцій входить до складу кісток, зубної тканини, м'язів нервової тканини, крові. Укажіть пару речовин, що вступають у реакцію нейтралізації, під час якої утворюється кальцій ортофосфат.
Поясніть, що означає поняття " генетичний зв'язок". Виберіть правильну відповідь.
Вкажіть загальну схему генетичного ряду амфотерного металу:
Назвати класи сполук в генетичному ланцюжку
SO3→ H2SO4→K2SO4
Оберіть ряд, в якому перетворення речовин відповідає схемі:
кислотний оксид → кислота → сіль → основний оксид:
Сіль Na2ZnO2 є продуктом реакцій (дві відповіді):
Одним з показників якості прального порошку є те, наскільки добре він виполіскується водою. Позначте спосіб перевірки, що пральний порошок добре виполіскувався з білизни, якщо його розчин має лужний характер середовища.
Лаборант підготувала декілька наборів реактивів різного складу. Укажіть, який із наборів речовин можна використати для одержання найбільшої кількості амфотерних гідроксидів
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома