Форми ступенів порівняння прикметника утворено правильно у рядку
Пунктуаційну помилку допущено в рядку
Виділена буква позначає однаковий звук у кожному слові рядка
Усі розділові знаки правильно вжиті в реченні
Спільнокореневим до слова текти є слово
Правильно вжито форми прізвища, імені та по батькові у словосполученні
НЕ МАЮТЬ закінчення всі слова рядка
Позначте рядок, у якому всі службові слова - частки
Визначте, у якому рядку допущено помилку у правописі особового закінчення дієслова
Виділене слово є прислівником у рядку
Лексичну помилку допущено в рядку
Однакова кількість звуків і букв є в кожному слові рядка
Помилку на позначення часу допущено в рядку
Вставним словосполученням ускладнено речення (розділові знаки пропущено)
Правильно розставлено розділові знаки при прямій мові в реченні
Числівник є в реченні
У реченні
І радісн(1)о, що Київ наш осін(2)ій,
Хоч довгу путь у світі перейшов,
Весь у труді, в натхнен(3)і, у горін(4)і,
Весь на риштован(5)ях нових будов!
подвоєні літери треба писати на місці всіх цифр, окрім
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1) Усе починається з дитинства, з колискової, з голосу материнської душі над колискою. (2) Уже в/перше звучання почутої мелодії на/вічно вплітається для маленької дитини багатоголосся душі та світу. (3) Від/тепер відкривається шлях її радощам, смуткові й веселості, тривогам, і сподіванням. (4) І, на/певно, головному — взаємності з життям, зі світом. (5) Колискова — це не/наче душа, яка ходить навшпиньках.
У переносному значенні вжито в тексті виділене слово
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1) Усе починається з дитинства, з колискової, з голосу материнської душі над колискою. (2) Уже в/перше звучання почутої мелодії на/вічно вплітається для маленької дитини багатоголосся душі та світу. (3) Від/тепер відкривається шлях її радощам, смуткові й веселості, тривогам, і сподіванням. (4) І, на/певно, головному — взаємності з життям, зі світом. (5) Колискова — це не/наче душа, яка ходить навшпиньках.
Окремо в цьому тексті пишуться слова
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1) Усе починається з дитинства, з колискової, з голосу материнської душі над колискою. (2) Уже в/перше звучання почутої мелодії на/вічно вплітається для маленької дитини багатоголосся душі та світу. (3) Від/тепер відкривається шлях її радощам, смуткові й веселості, тривогам, і сподіванням. (4) І, на/певно, головному — взаємності з життям, зі світом. (5) Колискова — це не/наче душа, яка ходить навшпиньках.
Вставне слово вжито в реченні
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1) Усе починається з дитинства, з колискової, з голосу материнської душі над колискою. (2) Уже в/перше звучання почутої мелодії на/вічно вплітається для маленької дитини багатоголосся душі та світу. (3) Від/тепер відкривається шлях її радощам, смуткові й веселості, тривогам, і сподіванням. (4) І, на/певно, головному — взаємності з життям, зі світом. (5) Колискова — це не/наче душа, яка ходить навшпиньках.
Складним є речення
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1) Усе починається з дитинства, з колискової, з голосу материнської душі над колискою. (2) Уже в/перше звучання почутої мелодії на/вічно вплітається для маленької дитини багатоголосся душі та світу. (3) Від/тепер відкривається шлях її радощам, смуткові й веселості, тривогам, і сподіванням. (4) І, на/певно, головному — взаємності з життям, зі світом. (5) Колискова — це не/наче душа, яка ходить навшпиньках.
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Складносурядне речення утвориться, якщо серед варіантів продовження речення «Опівдні насунулися хмари...» обрати
Прийменник у на місці пропуску слід уживати в усіх словах рядка
Одиничний дієприслівник треба відокремлювати комами в реченні (розділові знаки пропущено)
Потребує редагування речення
Правильно відокремлено уточнювальні члени в кожному реченні, ОКРІМ
НЕ МОЖНА замінити поданим у дужках варіантом виділене слово в реченні
Виділене слово вжито у невластивому для нього значенні в реченні
Слово"музичний" поєднується з усіма словами, ОКРІМ
Слово"дружній" поєднується з усіма словами, ОКРІМ
Тире треба поставити між частинами безсполучникового складного речення (розділові знаки пропущено)
Разом треба писати всі займенники рядка
Через дефіс треба писати всі прислівники в рядку
Частка НЕ пишеться РАЗОМ з усіма словами рядка
Речення
Візьми від життя все, що зможеш, і воно засяє всіма барвами.
Підрядна З'ЯСУВАЛЬНА частина є в реченні
Підрядна обставинна МІСЦЯ є в реченні
У реченні
Місяць тихо скотився із хмари (1) і (2) промокши у росяних травах (3) задрімав зайченям біля стогу духмяного сіна.
кому треба ставити на місці
В якому реченні прикладка не відокремлюється (розділові знаки вилучено)
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома