Тригонометричні функції(парність, періодичність, графіки)

Додано: 31 січня 2021
Предмет: Алгебра, 10 клас
11 запитань
Запитання 1

Серед наведених функцій визначіть парну функцію:

варіанти відповідей

y=sinx

y=cosx

y=tgx

y=ctgx

Запитання 2

Укажіть період для функції y=tg (4x)

варіанти відповідей

п/2

п/4

2п

Запитання 3

Укажіть графік якої функції зображено на рисунку?

варіанти відповідей

y=sinx

y=cosx

y=tgx

y=ctgx

Запитання 4

Розташуйте в порядку зростання ctg 130, ctg 270, ctg 20 .

варіанти відповідей

ctg 20, ctg 130 , ctg 270

ctg 270 , ctg 130 , ctg 20

Запитання 5

Укажіть графік якої функції зображено на рисунку?

варіанти відповідей

y=cos2x

y=cos|x|

y=cosx+1

y=|cosx|

Запитання 6

Користуючись періодичністю, парністю та непарністю тригонометричних функцій знайдіть tg 6000

варіанти відповідей

√3/3

0

1

√3

Запитання 7

Користуючись періодичністю, парністю та непарністю тригонометричних функцій знайдіть sin(25п/4)

варіанти відповідей

½

1

0

√2/2

Запитання 8

Обчислити значення виразу: sin 780°

варіанти відповідей

√3/2

½

- √3/2

інша відповідь

Запитання 9

Визначити знак виразу cos 3300 ⋅ sin 1810 ⋅ tg 2690 .

варіанти відповідей

>0

<0

≥0

≤0

Запитання 10

На відрізку[π/2;3π/2] функція у=Sinх набуває значення,що дорівнює нулю,у точці:

варіанти відповідей

π/2

π

3π/2

0

Запитання 11

Яке з тверджень про функцію у= Cosх правильне?

варіанти відповідей

функція непарна

функція спадає на проміжку(-∞;+∞)

область значень функціі -відрізок [-1;1]

найбільшого значення функціі не існує

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест