Тварини (10 кл.)

Додано: 5 листопада 2019
Предмет: Біологія, 10 клас
Тест виконано: 565 разів
12 запитань
Запитання 1

Для білатеральної або двосторонньої симетрії характерне :

варіанти відповідей

розташування однакових органів по радіусах, які відходять від центру

поділ організму або органу кількома площинами на рівні частини

поділ організму або органу однією площиною на нерівні частини

поділ організму або органу однією площиною на однакові половини

Запитання 2

Двостороння симетрія характерна для :

варіанти відповідей

гідри прісноводної

корала

дощового черв`яка

медузи

Запитання 3

Для радіальної симетрії характерне :

варіанти відповідей

розташування однакових органів по радіусах, які відходять від центру

поділ організму або органу кількома площинами на рівні частини

поділ організму або органу однією площиною на нерівні частини

поділ організму або органу однією площиною на однакові половини

Запитання 4

Променева симетрія характерна для :

варіанти відповідей

дощового черв`яка

гідри прісноводної

виноградного слимака

печінкового сисуна

Запитання 5

До тварин з променевою симетрією тіла належать :

варіанти відповідей

війчасті черви

медузи

малощетинкові

ракоподібні

Запитання 6

До первинноротих тварин належать :

варіанти відповідей

голкошкірі

кільчасті черви

хордові

личинкохордові

Запитання 7

До вторинноротих тварин належать :

варіанти відповідей

плоскі черви

кільчасті черви

кишковопорожнинні

хордові

Запитання 8

Предками справжніх тварин є :

варіанти відповідей

первиннороті

губки

комірцеві джгутиконосці

реброплави

Запитання 9

Радіальну симетрію мають :

варіанти відповідей

губки

риби

птахи

кишковопорожнинні

Запитання 10

До первинноротих належать :

варіанти відповідей

риби

птахи

комахи

молюски

круглі черви

кільчасті черви

Запитання 11

Порожнина тіла відсутня у :

варіанти відповідей

круглих червів

хордових

плоских червів

Запитання 12

Справжні тварини - це :

варіанти відповідей

монофілетична група

поліфілетична група

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест