Назвіть справжнє прізвище М. Хвильового
Кульмінацією новели "Я (Романтика)" є
Герой твору «Я (Романтика)» М. Хвильового вважає себе не тільки чекістом, але й
Твір має посвяту
Хто з героїв, "коли треба енергійно розписатися під темною постановою - "розстрілять", завше мнеться"?
«На зріст він був високий, тілом міцно збудований і смуглий на обличчі. Молоді м’які волосинки, неголені вже тиждень, надавали йому неохайного вигляду. Але брови мав густі, очі великі, сірі, чоло широке, губи чутливі. Темне волосся він одкидав назад, як багато хто з селюків і дехто тепер з поетів».
(В. Підмогильний "Місто"
Це...
"Божественним" Степана Радченка любила називати
Справжнє прізвище Остапа Вишні
У назві гуморески "Моя автобіографія" використано
Події в усмішці "Сом" відбуваються на річці
Розлогі пейзажі, використання гумору, ліричне обрамлення твору,
наявність діалогів. Це особливості усмішки...
Твір "Я (Романтика)" за жанром
Оберіть тему, яка характерна для твору "Майстер корабля".
Що символізує образ корабля у творі "Майстер корабля"?
Роман "Майстер корабля" написано на основі матеріалу, зібраного за період роботи
У романі "Майстер корабля" розповідь ведеться від (першої особи)
Степан у творі Підмогильного їде до міста, щоб здобувати освіту та "підкорити" місто, у розв'язці дізнаємось, що
Степан у творі Підмогильного "Місто" спалює свій одяг і це символічно означає
Героями роману В. Підмогильного "Місто" є всі, ОКРІМ
Про що Степан Радченко у творі Підмогильного "Місто" написав своє перше оповідання
Укажіть неправильну відповідність: назва твору - жанр
Хто покінчив з життям самогубством у романі "Місто"
Установіть відповідність між героями вивчених творів і твердженням про них
1 Я 2 Тайях 3 Степан Радченко 4 То-Ма-Кі
А Засуджує людей до розстрілу
Б Танцює на сцені
В Починає писати повість про людей
Г Пише спогади про роботу на кінофабриці
Д Упав з коня і довго хворів
5. Укажіть рід твору, герой якого розповідає: «Сьогодні бачив нашу надзвичайну “Білу Пустелю”. Молодий кінорежисер із повагою потиснув мені руку й захоплено подивився в вічі…».
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома