Що стало приводом для усунення П. Шелеста з посади Першого секретаря ЦК КПУ?
Наслідком розвитку дисидентського руху в період "застою" стало:
Укажіть риси, притаманні економічному розвитку УРСР у період «застою» (три правильні відповіді).
Укажіть період перебування на посаді першого секретаря ЦК КПУ П. Шелеста.
«...Ліквідувати Українську Раду народного господарства. Визнати за необхідне ліквідувати Ради народного господарства економічних районів УРСР» — це рішення засвідчило
Яка особливість економічного розвитку України 1970 – початку 1980-х років підтверджується поданими нижче даними?
«У республіці, на яку припадало 2,6% території СРСР, було побудовано майже 40% атомних енергоблоків, продукувалося близько 40% усієї радянської сталі, 34% вугілля, 51% чавуну. …частка промисловості, що працювала на споживчий ринок, становила 29%, тоді як у розвинутих країнах цей показник сягав 50–60% і більше».
Які явища були характерні для суспільного розвитку України в 1970 – на початку 1980-х років?
1. Домінування подвійної моралі, що виправдовувала незаконні способи задоволення особистих потреб
2. Загострення житлової проблеми, наростання товарного дефіциту
3. Прискорення темпів зростання реальних доходів населення
Яку думку намагався донести до населення радянської України автор зображеної листівки-карикатури?
Як Конституція УРСР 1978 р. визначала соціально-економічний лад,
що існував у республіці?
Які риси були притаманні розвитку народного господарства УРСР упродовж другої половини 1970—1980-х рр.? (3 Відповіді)
У 1970—1974 рр. видавався журнал «Український вісник», який ставив перед собою такі завдання: «Необхідність такого позацензурного видання в Україні давно назріла… «Вісник» міститиме без узагальнень інформацію про порушення свободи слова й інших демократичних свобод, про судові і позасудові репресії в Україні, про порушення національного суверенітету, про спроби дезінформувати громадськість, про становище українських політв’язнів у тюрмах і таборах, про різні акції протесту тощо…».
У якій формі здійснювалося це видання?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома