Укажіть твердження , що розкриває зміст поняття "рейкова війна ".
Рішення Народних зборів Західної України в 1939р.:
Ставлення німецького керівництва до "Акту проголошення відновлення Української держави":
Особливості радянізації Західної України у 1939- 41 рр.:
Назва німецької оборонної лінії на Дніпрі:
Народи, які в 1944р. було виселено з Криму:
Орган, який здійснював керівництво збройною боротьбою радянських партизанів і підпільників на окупованій нацистами території України:
Місце дій оунівського підпілля:
Наслідок розгрому німецького угруповання під Корсунем-Шевченківським:
Укажіть правильне твердження :
Битва, у результаті якої розпочалося широкомасштабне звільнення території України від нацистських загарбників:
Укажіть частини, на які поділили нацистські окупанти Україну в 1941р.
Укажіть причини поразок Червоної армії в 1941-1942 рр.
Укажіть заходи радянізації західноукраїнських земель 1939-1941 рр., які позитивно сприйняло українське населення:
Досягнення українських учених періоду війни:
Укажіть правильне твердження:
Перший український повстанський підрозділ,що діяв на Рівенщині та Житомирщині 1941-1943рр.
Коли було завершено визволення України від окупантів:
Укажіть заходи, які передбачав здійснити нацистський окупаційний "новий порядок"в Україні:
Видатними представниками радянського партизанського руху в роки Великої Вітчизняної війни були.
З іменем якого діяча пов’язані описані нижче події? «Командування Південно-Західного фронту вжило додаткових заходів для оборони Києва в умовах оточення. Навколо міста було створено три лінії оборони. На допомогу армії сформовано 13 винищувальних батальйонів, 19 загонів народного ополчення...»
Національно-визвольна боротьба українського народу проти окупантів у роки Другої світової війни відбувалася у формі
Унаслідок Другої світової війни до складу УРСР увійшли українські землі, що у міжвоєнний період (1921–1938 рр.) перебували у складі
1 вересня 1939 р., 22 червня 1941 р. — це дати
2 серпня 1940 р. - це дата включення до складу Української РСР
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома