Установіть відповідність між авторами та назвами творів.
1 М. Рильський А «Момент»
2 Остап Вишня Б «Чари ночі»
3 О. Гончар В «У теплі збирання винограду»
4 О. Олесь Г «Моя автобіографія»
Д «Модри Камень»
Установіть відповідність між псевдонімом письменника та його справжнім прізвищем.
1 Рудченко А Остап Вишня
2 Фітільов Б Панас Мирний
3 Лозов’ягін В Микола Вороний
4 Губенко Г Іван Багряний
Д Микола Хвильовий
Установіть відповідність між героїнями та їхньою характеристикою.
1 До природної звичайності української селянки в неї пристало щось уже дуже солодке, аж нудне.
2 [Вона] обзивалась на гру флояри — співанками.
3 Моя любов чолом сягала неба, а Гриць ходив ногами по землі.
4 Не багата я і проста, но чесного роду…
А Маруся («Маруся Чурай»)
Б Маруся Кайдашиха («Кайдашева сім’я»)
В Марічка («Тіні забутих предків»)
Г Наталка («Наталка Полтавка»)
Д Марія («Я (Романтика»)
Установіть відповідність між творами та символами, ужитими в цих творах.
1 «Мина Мазайло» М. Куліша А рушник
2 «Тигролови» І. Багряного Б втома
3 «Intermezzo» М. Коцюбинського В прізвище
4 «Хіба ревуть воли?...» П.Мирного Г поїзд
Д прислів’я
Установіть відповідність між видами лірики та назвами ліричних творів.
1 філософська А «Заповіт» Т. Шевченка
2 громадянська Б «Три зозулі з поклоном» Г. Тютюнника
3 пейзажна В «Чого являєшся мені у сні…» І. Франка
4 інтимна Г «Блакитна Панна» М. Вороного
Д «Всякому місту — звичай і права» Г. Сковороди
Установіть відповідність між художніми творами та наведеними цитатами.
1 «Де общеє добро в упадку, Забудь отця, забудь і матку…»
2 «Лучче ж би потятим бути, аніж полоненим бути!»
3 «Борітеся — поборете, вам Бог помагає!»
4 «Я на гору круту крем’яную Буду камінь тяжкий підіймать…»
А «Слово про похід Ігорів»
Б «Енеїда» І. Котляревського
В «Кавказ» Т. Шевченка
Г «Гімн» І. Франка
Д «Contra spem spero!» Лесі Українки
Установіть відповідність між творами та їхніми жанрами.
1 «Мина Мазайло» М. Куліша А поема
2 «Тигролови» І. Багряного Б новела
3 «Моя автобіографія» Остапа Вишні В роман
4 «Мойсей» І. Франка Г комедія
Д гумореска
Назва твору Автор твору
1 «Contra spem spero!» А Ольга Кобилянська
2 «Маруся Чурай» Б Марко Вовчок
3 «Меланхолійний вальс» В Іван Драч
4 «Балада про соняшник» Г Ліна Костенко
Д Леся Українка
Назва твору Персонажі твору
1 «Зачаровна Десна» А Сомко, Шрам
2 «Чорна рада» Б Григорій Многогрішний, Медвин
3 «Тигролови» В Степан Радченко, Маргарита
4 «Місто» Г Христя Хуторна, фон Крауз
Д Сашко, дід, прабаба
Установіть відповідність між літературними героями та їхніми характеристиками.
1 Вона є символом подружньої вірності
2 Вона стала дружиною двожона
3 Вона довго терлася коло панів
4 Через неї відбувся поєдинок
А Мотря («Хіба ревуть воли, як ясла повні?» Панаса Мирного)
Б Мавка («Лісова пісня» Лесі Українки)
В Ярославна («Слово про похід Ігорів»)
Г Леся («Чорна рада» П. Куліша»)
Д Маруся («Кайдашева сім’я» І. Нечуя-Левицького)
Установіть відповідність між героями художніх творів і їхніми висловлюваннями.
1 «Та я вас просю, ґазди, аби ви, як маєте на світу неділю поле світити, аби ви ніколи мого горба не минали».
2 «Щоб наші людські клопоти збагнути, то треба справді вирости не в лісі».
3 «Я зупинився серед мертвого степу: там, в дальній безвісті, невідомо горіли тихі озера загірної комуни».
4 «От юних літ не знал я любові, не ощущал возженія в крові».
А Возний («Наталка Полтавка»)
Б Я («Я (Романтика») М. Хвильового)
В Іван Дідух («Камінний хрест» В. Стефаника)
Г Кирило Тур («Чорна рада» П. Куліша
Д Лукаш («Лісова пісня» Лесі Українки)
Установіть пари героїв одного твору.
1 Ярославна А Петро
2 Галя Б Ігор
3 Наталка В Лукаш
4 Маруся Г Чіпка
Д Василь
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома