Прочитайте текст і виконайте завдання
(1) Гордий птах змахнув крильми і злетів на/зустріч новим пригодам. (2) Він уважно приглядався до всього, що було внизу. (3) Птах мав (…) зір і добре бачив, як люди збивалися з ніг, поралися по городах, згрібаючи на купи сухе картоплиння та спалюючи його разом із зів’ялим листям. (4) Дим від вогнищ тягнуло в долину, але він не стелився пасмами, а зразу ж піднімався до/гори підфарбовуючи все не/баченою досі прозоро-блакитною аквареллю. (5) А небо, навпаки, залишалося високим і чистим, і в тій височині розкошланими клаптями вати плавали не/великі хмарки.
Іменник виділено в рядку
До одного роду належать обидва іменники рядка
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1) Стояла тиха травнева ніч у буянні зела й кипінні садів. (2) Шаленіли в лузі солов’ї, кумкали жаби, кричали горлиці. (3) І носила в ту не/ймовірну весняну молоду ніч із срібної криниці срібним цеберцем срібну воду зозуля і (…) її по землі. (4) Вилила добрий ківш і на Андрія. (5) Від/того прокинувся, та побрів під розчахнуту липу. (6) На душі було срібно й високо. (7) Дослухався тихої й радісної музики небес, удивлявся в ту не/звідану глибінь. (8) Від/нині знав, що там живе вічна й свята таїна.
Прикметником є вжите в тексті слово
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1) Усе починається з дитинства, з колискової, з голосу материнської душі над колискою. (2) Уже в/перше звучання почутої мелодії на/вічно вплітається для маленької дитини багатоголосся душі та світу. (3) Від/тепер відкривається шлях її радощам, смуткові й веселості, тривогам, і сподіванням. (4) І, на/певно, головному — взаємності з життям, зі світом. (5) Колискова — це не/наче душа, яка ходить навшпиньках.
Іменник виділено в словосполученні з тексту
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1) Навколо аеродрому лежали пшеничні поля, розбавлен..і яскраво-ядучими квітами, над якими тягуче нависали оси. (2) Зранку сонце прогрівало асфальт і сушило траву, що пробивалася крізь бетон..і плити. (3) Біля злітної смуги рвалися на вітрі полотнища прапорів, тяглися дерева, обплетен..і павутиною й запален..і гострим ранковим світлом. (4) Над аеродромом безмежно нависало небо раннього червня, воно розгорталося під вітром, лунко підіймалося, й опадало вниз. (5) Оглушуючи ранок своїм допотопним дуднінням, [...] розвертався над сонним містечком, будячи його з легкого та примарного сну.
Форму однини має в тексті іменник
Правильно узгоджено прикметник з іменником
Оберіть варіант заповнення пропусків:
_______, сходи до супермаркет_ й купи ____ ківі.
Оберіть варіант заповнення пропусків:
_______, не забудь купити в аптеці ________ шампунь і боржомі.
Оберіть варіант заповнення пропусків:
Шановний ________ ___________, вітаю Вас із _____ __________.
Оберіть варіант заповнення пропусків:
Передайте ________ ___________, що тюль уже __________.
Оберіть варіант заповнення пропусків:
Передайте ________ ___________, що ______кашне не підходить до її __________.
Оберіть варіант заповнення пропусків:
В овочевому, що біля ________ , продають _______ кавуни.
Оберіть варіант заповнення пропусків:
Майже ____ учні бігали ___________, галасували, тож не відразу почули зауваження _____ __________.
У якому реченні присутні порядкові числівники:
У якому рядку обидва приклади словосполучень відповідають схемі
"Складний числівник + іменник, складений числівник + іменник"
У якому рядку всі порядкові числівники вжито в орудному відмінку:
Помилку в утворенні імені по батькові допущено в рядку
Правильно утворено всі імена по батькові в рядку
Правильною є відмінкова форма числівника
Закінчення - а має іменник у варіанті
Неправильно узгоджено числівник з іменником у словосполученні
НЕ з прикметником пишеться РАЗОМ в рядку
Укажіть ряд прикметників, записаних без помилок
Позначте рядок, у якому всі слова написано правильно
Знайдіть рядок, у якому допущено помилку при творенні прикметників
Разом пишемо складні прикметники у рядку
Виділіть речення, у якому прикметник виступає присудком.
Вказати неправильно записані слова
Вказати усі правильно записані займенники
Вказати правильний ступінь порівняння
Вказати рід слів Сибір,собака,тюль,накип
Визначте рід слів забіяка,сирота,базіка
Граматично правильна відповідь на запитання «Котра година?»
Правильно написано всі займенники в рядку
НЕПРАВИЛЬНО вжито форму займенника в реченні
Замінити прикметник цілий займенником увесь (у потрібній формі) НЕ МОЖНА в реченні
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома