УКраїнська мова 7 клас. Контрольна робота "Службові частини мови. Вигук"

Додано: 16 травня 2021
Предмет: Українська мова, 7 клас
Тест виконано: 1 раз
12 запитань
Запитання 1

Прийменник є в реченні

А) Потім Софійчині думки розхитало.

Б) Машина промчала поруч.

В) Конячина пішла галопом.

Г) Дуб кидав тінь на грядки.

варіанти відповідей

А) Потім Софійчині думки розхитало.



Б) Машина промчала поруч.



В) Конячина пішла галопом.



Г) Дуб кидав тінь на грядки.

Запитання 2

Через дефіс треба писати всі прийменники в рядку

А) із/за, з/над, з/посеред

Б)у/продовж, по/між, за/для

В)з/поперед, з/понад, по/під

Г) до/в/кола, по/при,з/поміж

варіанти відповідей

А) із/за, з/над, з/посеред



Б)у/продовж, по/між, за/для



В)з/поперед, з/понад, по/під



Г) до/в/кола, по/при,з/поміж

Запитання 3

Помилку у вживанні прийменника допущено у рядку

А)українець за походженням, пішов по воду

Б) згідно з інструкцією,підручник по фізиці

В)через неуважність, відповідно до наказу

Г) виконав за зразком, залежно від погоди

варіанти відповідей

А)українець за походженням, пішов по воду



Б) згідно з інструкцією,підручник по фізиці



В)через неуважність, відповідно до наказу



Г) виконав за зразком, залежно від погоди

Запитання 4

Сполучник підрядності є в реченні

А)Я люблю, щоб сонце гріло, щоб гукали скрізь громи.

Б)Від меча рана загоїться, а від лихого слова - ніколи...

В)Боліло горло, розколювалась голова,але серце співало..

Г)Валентин покрутився похмурою тінню і невдовзі зник.

варіанти відповідей

А)Я люблю, щоб сонце гріло, щоб гукали скрізь громи.



Б)Від меча рана загоїться, а від лихого слова - ніколи...



В)Боліло горло, розколювалась голова,але серце співало..



Г)Валентин покрутився похмурою тінню і невдовзі зник.

Запитання 5

Сполучник треба писати РАЗОМ у реченні

А) Як/би не крутила хуртовина,а крига розтає.

Б) Як/би високо ворона не літала, завжди на гній сяде.

В) Як/би мені черевики,то пішла б я на музики.

Г) Як/би там не було,комусь належить це зробити.

варіанти відповідей

А) Як/би не крутила хуртовина,а крига розтає.



Б) Як/би високо ворона не літала, завжди на гній сяде.



В) Як/би мені черевики,то пішла б я на музики.



Г) Як/би там не було,комусь належить це зробити.

Запитання 6

Частка є в обох сполученнях слів рядка

А) ходити навколо храму, вивчив лише фізику;

Б) надіслав би повідомлення, батько чи мати;

В) згідно з наказом, невже це потрібно;

Г) ото ж твоя дівчинонька, хай буде добре.

варіанти відповідей

А) ходити навколо храму, вивчив лише фізику;



Б) надіслав би повідомлення, батько чи мати;



В) згідно з наказом, невже це потрібно;



Г) ото ж твоя дівчинонька, хай буде добре.

Запитання 7

ОКРЕМО треба писати всі слова в рядку

А) учив/же, авже/ж, навряд/чи, читай/но;

Б) таки/побачив, тільки/що, все/ж/таки, зробив/би;

В) як/небудь, що/разу, таки/знав, як/от;

Г) немов/би, отакий/то, аби/куди,саме/тому.

варіанти відповідей

А) учив/же, авже/ж, навряд/чи, читай/но;



Б) таки/побачив, тільки/що, все/ж/таки, зробив/би;



В) як/небудь, що/разу, таки/знав, як/от;



Г) немов/би, отакий/то, аби/куди,саме/тому.

Запитання 8

Через ДЕФІС треба писати всі слова в рядку

А) коли/небудь, так/то, знав/таки,заходь/но;

Б) хтозна/який, навряд/чи, як/от,таки/заспівав;

В) отакий/от, все/таки, все/ж/таки, сядь/бо;

Г) колись/то, неначеб/то, читай/но, казна/звідки.

варіанти відповідей

А) коли/небудь, так/то, знав/таки,заходь/но;



Б) хтозна/який, навряд/чи, як/от,таки/заспівав;



В) отакий/от, все/таки, все/ж/таки, сядь/бо;



Г) колись/то, неначеб/то, читай/но, казна/звідки.

Запитання 9

І вона справді приходить чи пробігає дорогами твоєї юності і лише коли-не-коли зупиняється ... нас.

Пропуск можна заповнити кожним із зазначених прийменників, ОКРІМ

А)коло

Б) біля

В) поблизу

Г) наприкінці.

варіанти відповідей

А)коло



Б) біля



В) поблизу



Г) наприкінці.

Запитання 10

З'ясуйте, яке слово є сполучником у реченні

У тім то й лихо,що не все ми знаємо про нашу долю.

А)то

Б) й

В) що

Г) про.


варіанти відповідей

А)то



Б) й



В) що



Г) про.

Запитання 11

У реченні "Цінь! Цінь!" - затягли нескладну пісеньку вертляві синички." вигук належить до групи

А)емоційних

Б)волевиявлення

В)звуконаслідувальних слів

Г)слів мовного етикету

варіанти відповідей

А)емоційних



Б)волевиявлення



В)звуконаслідувальних слів


Г)слів мовного етикету

Запитання 12

Сполучник з'єднує частини складного речення

А) Робота гарна,та день малий.

Б) Без роботи ані хліба,ані хати.

В) Уночі панують сови та сичі.

Г) Будь слугою власної совісті й господарем волі.

варіанти відповідей

А) Робота гарна,та день малий.



Б) Без роботи ані хліба,ані хати.



В) Уночі панують сови та сичі.



Г) Будь слугою власної совісті й господарем волі.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест