Функції спілкування наведено у рядку:
Комунікативна функція мови полягає в тому, що:
У межах наукового стилю можна виокремити такі жанри:
Найістотнішими мовними ознаками ділового стилю є:
Дискусійність питання про виокремлення яких функціональних стилів сучасної української мови залишається відкритим?
Членування тексту на складові частини, графічне відокремлення однієї частини від іншої – це:
Якому зі стилів мови властиві такі підстилі: законодавчий, дипломатичний, адміністративно-канцелярський?
Який із функціональних стилів мови відзначається найвищим ступенем стандартизації?
За кількістю адресатів розрізняють службові листи:
Виберіть правильний варіант:
Вкажіть варіант, у якому всі іменники в кличному відмінку мають закінчення -о:
Яке слово має значення «той, що належить особі»?
Що означає фразеологізм «багатіти думкою»?
На здійснення приватною чи службовою особою однотипних дій видаються:
Розписка оформляється:
Характеристика – це:
Літературна мова – це:
Сукупність загальноприйнятих правил реалізації мовної системи, що закріплюються в процесі суспільної комунікації, – це:
Головна ознака літературної мови:
За стадіями створення виділяють:
Синоніми - це ... різні за звучанням, але мають тотожне чи близьке значення.
1. Спілкування - це складний процес встановлення та розвитку контактів між людьми, взаємодії особистостей, в основі якого лежить ... думками, почуттями, волевиявленнями з метою інформування.
1. За участю чи неучастю мовних засобів виділяють спілкування: вербальне (словесне) і ... (міміка, жести, постава тощо), комбіноване.
Доповідь - найпоширеніша форма публічного ... , важливий елемент системи зв'язків із громадськістю, яка порушує проблеми, що потребують розв'язання.
... з роботодавцем - це спеціальна бесіда, під час якої роботодавець оцінює претендента на вакантну посаду.
Установіть відповідність:
1.Процес встановлення і застосування норм, правил, вимог до об’єкта стандартизації
2.Установлення однакового складу і форм управлінських документів, які фіксують здійснення однотипних управлінських функцій
3.Властивість офіційного документа, яка надається йому чинним законодавством
4.Сукупність законів і нормативних актів, що регламентують технологію створення, обробки, зберігання і використання документів у діяльності установи
а.стандартизація
б.уніфікація
в.юридична сила
г.нормативно-правова база
д.електронний документообіг
Установіть відповідність:
1.Правові вимоги
2.Технічні вимоги
3.Логічні вимоги
4.Лінгвістичні вимоги
а.відповідність чинному законодавству
б.використання відповідного формату паперу, нумерація сторінок, текстовий редактор
в.відповідність орфоепічним нормам
г.дотримання стилістичних норм і правил граматики
д.тісний логічний зв’язок усіх компонентів, чітке членування тексту на окремі пункти
Установіть відповідність:
1.За місцем виникнення
2.За призначенням
3.За технікою відтворення
4.За строками виконання
а.вхідні та вихідні
б.рукописні, механічні чи електронні
в.внутрішні і зовнішні
г.організаційні, розпорядчі, довідково-інформаційні, щодо особового складу
д.звичайні, термінові й дуже термінові
Установіть відповідність:
1.Перший і єдиний примірник документа
2.Точне знакове відтворення змісту оригіналу чи іншого документа
3.Відтворення деякої частини документа і відповідне її засвідчення
4.Повторний примірник офіційного документа, що має юридичну чинність оригіналу
а.протокол
б.дублікат
в.оригінал
г.копія
д.витяг
1.Мотиваційний лист
2.Заява
3.Резюме
4.Автобіографія
а.письмове прохання, оформлене за певним взірцем, яке подають на ім’я офіційної особи або до установи чи організації з метою реалізації прав або захисту інтересів
б.документ з незначним рівнем стандартизації, у якому особа повідомляє основні факти своєї біографії, є обов’язковим складником особової справи працівника
в.документ, у якому претендент повідомляє стислі відомості про освіту, трудову діяльність, професійний досвід і досягнення
г.документ, основна мета якого справити потрібне враження на потенційного роботодавця
д.документ, у якому фіксуються основні відомості щодо місця роботи та посади працівника
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома