Умови ефективного навчання, планування часу

Додано: 13 квітня 2020
Предмет: Основи здоров’я, 9 клас
Тест виконано: 4821 раз
12 запитань
Запитання 1

Дайте визначення терміну "Навчання"

варіанти відповідей

це процес, який проходить людина у період 6-23 років

це природний процес, і все наше життя є безперервним навчанням.

це природний процес, який включає в себе шкільний період життя людини

це природний процес, який включає в себе післяшкільний період життя людини

Запитання 2

Продовжити речення. "Навчання є успішним тоді, коли..."

варіанти відповідей

ви закінчили школу на "відмінно"

ви вступили до університету

те, що ви вивчаєте, відповідає вашим здібностям, інтересам, уподобанням.

ви перевершили знання свого товариша

Запитання 3

Психологи виділяють .... основні підходи до навчання, що ґрунтуються на різній мотивації.

варіанти відповідей

один

два

три

чотири

Запитання 4

Ви навчаєтесь легко коли ...

варіанти відповідей

не відчуваєте фізичного дискомфорту, використовуєте можливості свого мозку

психологічно налаштовані, активні, добре організовані

застосовуєте методики ефективного навчання, усвідомлюєте вигоди від навчання

всі варіанти вірні

Запитання 5

Дайте визначення поняттю "Пріоритет"

варіанти відповідей

це поняття, яке означає "перший"

це людина, яка користується повагою в інших

це поняття, що визначає важливість, першість.

не має правильної відповіді

Запитання 6

Хронометраж - це

варіанти відповідей

техніка для розрахунку часу, допомагає розумно його витрачати

час, який ви використовуєте на незаплановані справи

Запитання 7

Назвіть правила підготовки до іспиту

варіанти відповідей

робити перерви на відпочинок, висипатися й не витрачати на підготовку до іспиту нічні години.

готуватися до іспиту заздалегідь, планувати час на підготовку, поділити навчальний матеріал на закінчені смислові блоки.

готуватися до іспиту заздалегідь, планувати час на підготовку, поділити навчальний матеріал на закінчені смислові блоки, робити перерви на відпочинок, висипатися й не витрачати на підготовку до іспиту нічні години.

готуватися до іспиту заздалегідь, планувати час на підготовку, поділити навчальний матеріал на закінчені смислові блоки, робити перерви на відпочинок, не витрачати, а ні хвилини, готуватися навіть у нічні години.

Запитання 8

Терміни — це

варіанти відповідей

слова, що визначають поняття.

думка або система думок.

Запитання 9

Поняття — це

варіанти відповідей

слова, що визначають визначення

думка або система думок.

Запитання 10

Прийоми ефективного навчання включають в себе...

варіанти відповідей

Поступовість засвоєння матеріалу

Послідовно переходити від теоретичних знань до їх використання для розв'язування завдань

Зведення великого обсягу інформації в зручну й зрозумілу форму — таблицю, схему тощо

Впорядкування знань за критеріями зв'язності й практичності застосування

Поступовість засвоєння матеріалу

Послідовно переходити від теоретичних знань до їх використання для розв'язування завдань


Зведення великого обсягу інформації в зручну й зрозумілу форму — таблицю, схему тощо

Впорядкування знань за критеріями зв'язності й практичності застосування

Зведення великого обсягу інформації в зручну й зрозумілу форму — таблицю, схему тощо

Впорядкування знань за критеріями зв'язності й практичності застосування

Поступовість засвоєння матеріалу

Запитання 11

Насамперед важливо враховувати власні особливості сприйняття:


варіанти відповідей

• для аудіалів буде корисним прочитати текст, розглянути схеми й малюнки, звести до наочної таблиці інформацію, вести записи;

• кінестатикам можна порадити повторювати матеріал уголос, обговорювати його, використовувати аудіозаписи, спілкуватися щодо змісту екзаменаційного матеріалу з однокласниками та вчителем;

• візуалам можуть робити наочні моделі, засвоювати й повторювати матеріал у вигляді практичних робіт і експериментів.


• для візуалів буде корисним прочитати текст, розглянути схеми й малюнки, звести до наочної таблиці інформацію, вести записи;

• аудіалам можна порадити повторювати матеріал уголос, обговорювати його, використовувати аудіозаписи, спілкуватися щодо змісту екзаменаційного матеріалу з однокласниками та вчителем;

• кінестетики можуть робити наочні моделі, засвоювати й повторювати матеріал у вигляді практичних робіт і експериментів.


• для кінестатиків буде корисним прочитати текст, розглянути схеми й малюнки, звести до наочної таблиці інформацію, вести записи;

• візуалам можна порадити повторювати матеріал уголос, обговорювати його, використовувати аудіозаписи, спілкуватися щодо змісту екзаменаційного матеріалу з однокласниками та вчителем;

• аудіали можуть робити наочні моделі, засвоювати й повторювати матеріал у вигляді практичних робіт і експериментів.


• для аудіалів буде корисним прочитати текст, розглянути схеми й малюнки, звести до наочної таблиці інформацію, вести записи;

• візуалам можна порадити повторювати матеріал уголос, обговорювати його, використовувати аудіозаписи, спілкуватися щодо змісту екзаменаційного матеріалу з однокласниками та вчителем;

• кінестетики можуть робити наочні моделі, засвоювати й повторювати матеріал у вигляді практичних робіт і експериментів.


Запитання 12

Який з чотирьох відділів нашого мозку відповідає за мислення, керує свідомими діями?

варіанти відповідей

Кора мозку

Стовбур

Мозочок

Лімбічна система

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест