1. Про яку державу йдеться в уривку з історичного джерела?
«Тепер є сприятливі обставини в цьому питанні, завдання створення в Києві Української академії наук бере на себе держава. Завдання це – справа державної ваги й вирішити його не під силу приватному товариству. Участь держави в цій справі, створення Комісії для вироблення законопроекту про заснування Академії на чолі з В.І.Вернадським дасть можливість втілити думку про Академію скоро та найбільш повно…»
Про політику якого уряду в галузі освіти йдеться в уривку з історичного джерела? «Для звуження впливу старої професури та викладачів було реорганізовано управління вищою школою. До факультетських рад включалися представники студентства, кількість яких у радах дорівнювала кількості викладачів. Від автономії вузів нічого не залишилося. Університети взагалі були ліквідовані, а на їхній основі утворювалися галузеві навчальні заклади, зокрема інститути народної освіти».
Український таємний університет у 1920-ті рр. діяв на території
Першим митрополитом Української автокефальної православної церкви, утвореної 1921 року, став
З’ясуйте, кому з діячів належать наведені факти біографії.
церковний та освітній діяч, історик, перший митрополит Української автокефальної православної церкви
З’ясуйте, кому з діячів належать наведені факти біографії.
актор, режисер, новатор українського театру, керівник мистецького об’єднання «Березіль»
Установіть відповідність між представником української культури та науки 1920-х рр. і його характеристикою.
художник-монументаліст
Установіть відповідність між представником української культури та науки 1920-х рр. і його характеристикою.
кінорежисер
Установіть відповідність між представником української культури та науки 1920-х рр. і його характеристикою.
сходознавець
Установіть відповідність між представником української культури та науки 1920-х рр. і його характеристикою.
театральний режисер
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома