Виділене слово є прислівником у рядку
Відокремлене означення вжито в реченні (розділові знаки пропущено)
Однорідними обставинами ускладнено речення
Прочитайте речення (цифра позначає попередній розділовий знак).
Продуктивна сила (1) це сукупність засобів виробництва (2) працівників, з
їхніми фізичними і розумовими здібностями науки, технологій, інформації(3)
яка передусім залежить(4) незважаючи на обставини часу(5) від методів
організації та правління виробництвом(6) на думку вчених.
НЕПРАВИЛЬНО обґрунтовано вживання розділових знаків, запропоноване в
рядку
Прочитайте текст.
1. Хворий важко дихав, не міг заснути. 2. Уночі підвівся з ліжка і засвітив свічку. 3.Поринувши в глибокі думки, ходив по кімнаті. 4. Невже кінець? 5. А йому лише 31 рік, він ще так мало зробив. 6. На хвилинку заплющив очі й у фіолетовій пітьмі побачив блискучі ножі повстанців палаючі панські будинки і порвані кайдани (І. Дировий)
Відокремлена обставина є в реченні
Прочитайте текст.
1. Хворий важко дихав, не міг заснути. 2. Уночі підвівся з ліжка і засвітив свічку. 3. Поринувши в глибокі думки, ходив по кімнаті. 4. Невже кінець? 5. А йому лише 31 рік, він ще так мало зробив. 6. На хвилинку заплющив очі й у фіолетовій пітьмі побачив блискучі ножі повстанців палаючі панські будинки і порвані кайдани (І. Дировий)
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Прочитайте текст.
1. Хворий важко дихав, не міг заснути. 2. Уночі підвівся з ліжка і засвітив свічку. 3.Поринувши в глибокі думки, ходив по кімнаті. 4. Невже кінець? 5. А йому лише 31 рік, він ще так мало зробив. 6. На хвилинку заплющив очі й у фіолетовій пітьмі побачив блискучі ножі повстанців палаючі панські будинки і порвані кайдани (І. Дировий)
У знахідному відмінку вжито слово
Синтаксична роль виділеного слова Класний керівник подивився на годинник і дав наказ туристам зупинитися.
Визначіть вид речення На сизих луках скошено траву.
Визначте, якою частиною мови є виділені слова?
(1)Щороку ранньою весною (2)з-під землі з’являлося зелене (3)пагіння, за кілька ночей (4) воно виростало вище призьби, привітно заглядало у вікна. (І. Цюпа)
Оберіть рядок, де правильно визначена функція кожного інфінітива
1. Маю мрію побувати в Парижі.
2. Мати щовечора виходила поливати улюблені квіти.
3. Мріяти – означає жити.
4. Мама попросила сфотографувати веселку над Дніпром.
Установіть відповідність між односкладними реченнями та їхніми видами
1. Затишно у маминій хаті.
2. Голосували цьогоріч утретє.
3. Село в ранковому серпанку.
4. Вік живемо і вік учимося.
Установіть відповідність між реченнями та компонентом ускладнення
1. Усі, за винятком Демиденка, дуже уважно слухали
лектора.
2. У тихій сухій траві шелестів їжачок, схожий на клубочок
3. Книга ця, безперечно, дуже гарний подарунок для вчителя.
4. Зоре моя вечірняя, зійди на горою.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома