Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення підкреслені фрагменти простих і складних речень. Логіку такого поєднання показано на схемі.
Для забезпечення стабільності всередині країни Мономах нерідко вдавався до рішучих дій проти порушень миру, але виявляв до упокорених противників милосердя.
Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення підкреслені фрагменти простих і складних речень. Логіку такого поєднання показано на схемі.
Здавна народ України славився своєю гостинністю.
Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення підкреслені фрагменти простих і складних речень. Логіку такого поєднання показано на схемі.
У хаті ще більше потемніло.
Вітер колише трави шовкові.
Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення підкреслені фрагменти простих і складних речень. Логіку такого поєднання показано на схемі.
Він стрілою промчався повз здивованих перехожих.
Однаковий звук позначають букви, підкреслені в окремих словах речення
прощення в групах приголосних треба позначити на письмі в усіх словах рядка
Подвоєння букв є в усіх словах рядка
М’який знак на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка
Правильно виділено букви на позначення наголошених голосних у всіх словах, ОКРІМ
Апостроф ТРЕБА писати на місці пропуску в усіх словах рядка
З дефісом треба писати всі прислівники в рядку
НЕМАЄ орфографічних помилок у реченні
Не потребує редагування вислів у рядку
Редагування потребує речення
Хлопчик пояснював: «Між нами виникла суперечка через місце за столом і я штовхнув Левка ліктем, так що він гепнув долілиць з мого стільця»
правильно передано непрямою мовою в рядку
Лексична помилка є в реченні
Прочитайте фрагмент тексту, у якому пропущено окремі слова
Підприємство ... має контракти з місцевими кіосками щодо поставки близько ... продукції, що є на сьогодні ... за якістю.
Правильним є варіант послідовного заповнення пропусків
Завдання 21―25 стосуються речень, що первісно, за іншого порядку їх, становили зв’язний текст. Прочитайте речення й виконайте завдання до них.
█ От тільки, задивившись туди, де Макар телят не пас, Карл забув, що вигнані із Сицилії вороги так і не пробачили йому.
● У 1281 році Карл І Анжуйський, король Неаполя і Албанії, титулярний король Єрусалиму та засновник Сицилійської династії, нікого не чіпав та мирно збирав флот для походу на Візантію.
■ А той сицилійський люд, що залишився на острові, просто гострив свої сокири і готував заколот супроти самого короля і його французьких придворних загалом.
▲ Лише за один день острів'яни вирізали кілька тисяч французів у Палермо, чим запалили бікфордів шнур повстання і в інших містах.
▬ Повстання розпочалося на Великдень 29 березня 1282 року, і тому отримало назву Сицилійської вечірні.
Зміст первісного тексту буде відновлено, якщо речення розташувати в послідовності, запропонованій у рядку
Завдання 21―25 стосуються речень, що первісно, за іншого порядку їх, становили зв’язний текст. Прочитайте речення й виконайте завдання до них.
█ От тільки, задивившись туди, де Макар телят не пас, Карл забув, що вигнані із Сицилії вороги так і не пробачили йому.
● У 1281 році Карл І Анжуйський, король Неаполя і Албанії, титулярний король Єрусалиму та засновник Сицилійської династії, нікого не чіпав та мирно збирав флот для походу на Візантію.
■ А той сицилійський люд, що залишився на острові, просто гострив свої сокири і готував заколот супроти самого короля і його французьких придворних загалом.
▲ Лише за один день острів'яни вирізали кілька тисяч французів у Палермо, чим запалили бікфордів шнур повстання і в інших містах.
▬ Повстання розпочалося на Великдень 29 березня 1282 року, і тому отримало назву Сицилійської вечірні.
Фразеологізм є в реченні, позначеному
Завдання 21―25 стосуються речень, що первісно, за іншого порядку їх, становили зв’язний текст. Прочитайте речення й виконайте завдання до них.
█ От тільки, задивившись туди, де Макар телят не пас, Карл забув, що вигнані із Сицилії вороги так і не пробачили йому.
● У 1281 році Карл І Анжуйський, король Неаполя і Албанії, титулярний король Єрусалиму та засновник Сицилійської династії, нікого не чіпав та мирно збирав флот для походу на Візантію.
■ А той сицилійський люд, що залишився на острові, просто гострив свої сокири і готував заколот супроти самого короля і його французьких придворних загалом.
▲ Лише за один день острів'яни вирізали кілька тисяч французів у Палермо, чим запалили бікфордів шнур повстання і в інших містах.
▬ Повстання розпочалося на Великдень 29 березня 1282 року, і тому отримало назву Сицилійської вечірні.
Орфографічна помилка є в реченні, позначеному
Завдання 21―25 стосуються речень, що первісно, за іншого порядку їх, становили зв’язний текст. Прочитайте речення й виконайте завдання до них.
█ От тільки, задивившись туди, де Макар телят не пас, Карл забув, що вигнані із Сицилії вороги так і не пробачили йому.
● У 1281 році Карл І Анжуйський, король Неаполя і Албанії, титулярний король Єрусалиму та засновник Сицилійської династії, нікого не чіпав та мирно збирав флот для походу на Візантію.
■ А той сицилійський люд, що залишився на острові, просто гострив свої сокири і готував заколот супроти самого короля і його французьких придворних загалом.
▲ Лише за один день острів'яни вирізали кілька тисяч французів у Палермо, чим запалили бікфордів шнур повстання і в інших містах.
▬ Повстання розпочалося на Великдень 29 березня 1282 року, і тому отримало назву Сицилійської вечірні.
Пунктуаційна помилка є в реченні, позначеному
Літеру Ї слід писати на місці пропуску в рядку
Літеру І на місці пропусків слід писати в слові
Літеру Е на місці одного з пропусків слід писати в слові
Усі назви іншомовного походження написані правильно в рядку
Без помилок написані всі слова рядка
Однаковий звук позначають усі підкреслені букви в реченні:
НЕМАЄ орфографічної помилки в рядку:
Подвоєння букв є в усіх словах рядка:
Прочитайте речення (цифра позначає контрольне місце).
Над (1)чорнілим лісом (2)томлено (3)кочуються сутінки, вкриваючи собою (4)порожнілу галявину.
Букву З треба писати на місці цифри:
1. Заповніть пропуски.
Відстань від _____ до нашого _____становить два _____.
1. Заповніть пропуски.
Шановна пані _____, на Вас чекає _____Тбілісі. Приємної подорожі!
Лексична помилка є в реченні
НЕ ПОТРЕБУЄ редагування речення
Лексичну помилку допущено в рядку
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома