Узагальнення до теми "Хімія і прогрес людства"

Додано: 6 травня 2020
Предмет: Хімія, 11 клас
Тест виконано: 913 разів
16 запитань
Запитання 1

Сполуки одержані з насичених полімерів, при нагріванні набувають заданої форми і зберігають її після охолодження.

варіанти відповідей

каучуки

пластмаси

полімери

Запитання 2

Виберіть полімер, мономерна ділянка якого у своюму складі має бензольне ядро.

варіанти відповідей

полістирен

полівінлхлорид

поліетилен

поліпропілен

Запитання 3

Міжнародний день жінок і дівчат у науці відзначають...

варіанти відповідей

8 березня

11 лютого

25 січня

5 травня

Запитання 4

Наука, яка вивчає хімічні перетворення на атомному рівні.

варіанти відповідей

хемоінформатика

нанохімія

комп'ютерне моделювання молекул і хімічних реакцій

Запитання 5

Виберіть три правильні відповіді.

Метан є цінною сировиною для виробництва...

варіанти відповідей

етину

синтетичних мийних засобів

метаналю

метанової кислоти

поліетилену

винного спирту

етанолу

Запитання 6

Виберіть три правильні відповіді.

Етен є цінною сировиною для виробництва...

варіанти відповідей

етину

синтетичних мийних засобів

метаналю

метанової кислоти

поліетилену

винного спирту

етанолу

етанової кислоти

Запитання 7

Речовини, які складаються з пластичної основи (матриці) та наповнювача, складові якого виконують специфічні функції, забезпечуючи йому властивості, яких не має жодний з компонентів окремо - це ...

варіанти відповідей

сплави

композити

полімери

волокна

Запитання 8

Виберіть три речовини, які були створені з певною метою, але в процесі використання виявляються небезпечними для живого і заборонені для застосування.

варіанти відповідей

DDT

Thalix-100

Heroin

Зенкор

Торнадо

Panadol

Нітрогліцерин

Запитання 9

Виберіть два заходи спрамовані на розв'язання продовольчої проблеми.

варіанти відповідей

збільшення виробництва рослинної та тваринної їжі природного походження (застосування добрив та стимуляторів росту)

збільшення виробництва рослинної та тваринної їжі природного походження (збільшення площі посівів та поголів'я худоби)

використання високоврожайних сортів сільськогосподарських рослин та продуктивних порід тварин

створення альтернативної дешевої сировини

використання відходів як сировини

комплексне використання ресурсів

використання енергозберігаючих технологій

використання альтернативних видів енергії

Запитання 10

Виберіть три варіанти відповідей.

Функції білків, як джерела їжі, які забезпечують життєво важливі потреби організму.

варіанти відповідей

потужне джерело енергії та поживних речовин

енергетичний та будівельний матеріал

будівельний та генеративний матеріал

біологічно активні речовини, незамінні для організму

вони замінюють всі відмерлі клітини організму

деякі з них здатні регулювати хімічні процеси організму (впливати на перебіг хімічних реакцій)

забезпечують енергетику м'язів, підтримують постійну температуру тіла

використовуються для роботи м'язів, кори головного мозку, біосинтезу інших речовин

Запитання 11

Виберіть два варіанти відповідей.

Функції вуглеводів, як джерела їжі, які забезпечують життєво важливі потреби організму.

варіанти відповідей

потужне джерело енергії та поживних речовин

енергетичний та будівельний матеріал

будівельний та генеративний матеріал

біологічно активні речовини, незамінні для організму

вони замінюють всі відмерлі клітини організму

деякі з них здатні регулювати хімічні процеси організму (впливати на перебіг хімічних реакцій)

забезпечують енергетику м'язів, підтримують постійну температуру тіла

використовуються для роботи м'язів, кори головного мозку, біосинтезу інших речовин

Запитання 12

Виберіть два варіанти відповідей.

Функції жири, як джерела їжі, які забезпечують життєво важливі потреби організму.

варіанти відповідей

потужне джерело енергії та поживних речовин

енергетичний та будівельний матеріал

будівельний та генеративний матеріал

біологічно активні речовини, незамінні для організму

вони замінюють всі відмерлі клітини організму

деякі з них здатні регулювати хімічні процеси організму (впливати на перебіг хімічних реакцій)

забезпечують енергетику м'язів, підтримують постійну температуру тіла

використовуються для роботи м'язів, кори головного мозку, біосинтезу інших речовин

Запитання 13

Виберіть три заходи спрямовані на розв'язання енергетичних проблеми.

варіанти відповідей

перехід на наукомісткі технології

збільшення виробництва рослинної та тваринної їжі природного походження (збільшення площі посівів та поголів'я худоби)

використання високоврожайних сортів сільськогосподарських рослин та продуктивних порід тварин

створення альтернативної дешевої сировини

використання відходів як сировини

комплексне використання ресурсів

використання енергозберігаючих технологій

використання альтернативних видів енергії

Запитання 14

Виберіть три заходи спрамовані на розв'язання сировинної проблеми.

варіанти відповідей

збільшення виробництва рослинної та тваринної їжі природного походження (застосування добрив та стимуляторів росту)

збільшення виробництва рослинної та тваринної їжі природного походження (збільшення площі посівів та поголів'я худоби)

використання високоврожайних сортів сільськогосподарських рослин та продуктивних порід тварин

створення альтернативної дешевої сировини

використання відходів як сировини

комплексне використання ресурсів

використання енергозберігаючих технологій

використання альтернативних видів енергії

Запитання 15

Виберіть чотири заходи спрамовані на розв'язання екологічної проблеми.

варіанти відповідей

максимальне збереження ресурсів

збільшення виробництва рослинної та тваринної їжі природного походження (збільшення площі посівів та поголів'я худоби)

розширення заповідних територій

створення альтернативної дешевої сировини

використання відходів як сировини

комплексне використання ресурсів

використання нових технологій

перехід до безвідходного виробництва

Запитання 16

Виберіть три правильні відповіді.

Основні принципи "Зеленої хімії":

варіанти відповідей

запобігання утворенню відходів

максимальний практичний вихід продукції з мінімальною кількістю відходів

створення безпечних хімічних речовин та продуктів

використання безпечних розчинників

підвищення енергоефективності

використання каталізаторів

уникнення утворення побічних продуктів

створення матеріалів, що після використання розкладаються до нешкідливих для довкілля речовин

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест