Виберіть якісний прикметник.
Який прикметник не утворює ступенів порівняння?
Укажіть неправильно утворену форму ступеня порівняння.
Виберіть правильно утворену форму ступеня порівняння прикметника.
Виберіть правильну форму ступеня порівняння прислівника.
Виберіть прикметник, що перейшов у іменник.
Виберіть безособове дієслово.
Виберіть правильні відмінкові форми числівника.
Визначте 3 правильні відповіді.
Виберіть правильно узгоджені числівники з іменниками.
Визначте 3 правильні відповіді.
Виберіть порядковий числівник.
Виберіть лише дієслівні форми.
Визначте 3 правильні відповіді.
Виберіть правильно утворені дієприкметники
Визначте 3 правильні відповіді.
У якому варіанті виділено означення?
Звертання є в реченні
Складним є речення
Відокремленою обставиною ускладнено речення
Відокремлений додаток є в реченні
У якому реченні слово здавалося є вставним? (окремі розділові знаки пропущено)
Укажіть граматично правильне продовження речення «Перечитуючи книжку,..»
Позначте речення, у якому треба ставити кому/коми (розділові знаки пропущено).
Визначте вид односкладного речення.
Сьогодні мені хотілося насамперед відпочити.
Визначте вид складного речення.
Марія прочитала книжку, а Роман устиг переглянути кілька епізодів серіалу на ноутбуці.
Позначте просте речення.
У якому варіанті є пунктуаційна помилка?
У якому варіанті є помилка в оформленні прямої мови?
Речення з однорідними членами утвориться, якщо до частини «Я обожнюю прогулянки Подолом…» додати фрагмент рядка
Відокремлений додаток ужито в реченні
Кому не ставимо в такому реченні:
У якому реченні потрібно поставити кому перед як?
Двокрапку треба поставити в реченні
Тире треба поставити в реченні
Тире треба поставити, якщо до частини Мишко ліг на траву біля чабана додати фрагмент рядка
У якому з похідних слів є стилістично забарвлена морфема?
Стилістично забарвлені слова записано в рядку
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома