Узагальнення за розділом "Байка вчить, як на світі жить"

Додано: 13 лютого
Предмет: Літературне читання, 4 клас
11 запитань
Запитання 1

Виберіть правильне визначення байки.

варіанти відповідей

Байка – невеликий прозовий твір, сюжет якого ґрунтується на реальних подіях.

Байка – невеликий, найчастіше віршований твір повчального змісту 

Байка – твір, призначений для постановки на сцені.

Запитання 2

Мораль байки – це …

варіанти відповідей

повчальний висновок байки 

жартівливий вислів

кінцівка байки

Запитання 3

Засновником жанру байки вважають …

варіанти відповідей

Леоніда Глібова 

Езопа

Григорія Сковороду

Євгена Гребінку

Запитання 4

Що на думку Езопа є найкращим і найгіршим у світі?

варіанти відповідей

Здоров’я

Навчання

Життя

Язик

Запитання 5

Яке повчання належить байці «Собака та м’ясо»?

варіанти відповідей

Не знаючи броду – не лізь у воду.

Зазіхнеш на чуже, то втратиш своє.

Ніколи не роби іншому лихого, щоб тобі не було того.

Запитання 6

Які слова є мораллю байки «Лебідь, Щука і Рак»?

варіанти відповідей

дурне безладдя лихо діє 

та тільки хура й досі там

не діло – тільки сміх

Запитання 7

Автором байки «Лебідь, Щука і Рак » є …

варіанти відповідей

Езоп

Леонід Глібов

Олена Пчілка

Павло Глазовий

Запитання 8

Чого вчить байка «Вовк і Кіт»?

варіанти відповідей

Відповідати за свої вчинки

Допомагати одне одному.

Не починати жодної справи, не подумавши.

Коли хочеш, аби тобі вірили, – ніколи не кажи неправди.

Запитання 9

Олена Пчілка є автором байки ...

варіанти відповідей

«Неволя»

«Лебідь, Щука і Рак»

«Вовк і Кіт»

«Снігир та Щиглик»

Запитання 10

У яких рядках зосереджено мораль байки «Неволя»?

варіанти відповідей

Там мене трималив клітці дротяній.Скільки днів пропалодорогих у ній!

Щебетуха ластівкавчила солов’я:– Жив би ти не в лісі,а отут, де я.

Бо на волі краща гілочка проста,аніж у неволі клітка золота.

Запитання 11

Хто був персонажем байки "Неволя"

варіанти відповідей

Стриж і Голуб

Ластівка і Соловей

Ластівка і Щиглик

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест