Віруси - це .................................
Для збудників синдрому набутого імунодефіциту та грипу спільним є те, що їхня спадкова інформація міститься в ................
Яка з наведених загальнобіологічних властивостей живих систем характерна для вірусів?
Яка речовина входить до складу капсиду простих вірусів?
Проаналізуйте твердження щодо вірусів.
І. Віруси можуть передаватися повітряно-крапельним шляхом.
ІІ. Є віруси, у яких носій спадкової інформації - молекула РНК.
Чи є поміж них правильні?
Вірусними хворобами людини є ................., ................, ..................., ..........
Виберіть всі характеристики даного організму: ......, ..........., .........
Віроїди спричинюють ураження ....................
Пріони спричинюють .......
Інфекційні частинки білкового походження - це ...................
Визначте варіант з правильним розташуванням таксонів тваринного світу: .......
Визначте варіант з правильним розташуванням таксонів рослинного світу: .........
Людина заселила всі континенти, а ареал шимпанзе обмежений центральною частиною Африки. За яким критерієм дана характеристика видів?
Білок FOXP2 людини, який регулює розвиток мозку, легенів і кишечника та забезпечує розвиток мовних навичок, на 2 амінокислоти відрізняється від аналогічного білка шимпанзе. За яким критерієм дана характеристика видів?
Визначте варіант, де дана характеристика генетичного критерію видів.
Який метод використовують вчені, спостерігаючи за різноманітністю та чисельністю рослин і тварин Чорнобильської зони, аналізуючи і прогнозуючи їх зміни в майбутньому?
Найменша і основна одиниця класифікація - це ...........
На даному малюнку зображено об'єкт дослідження біологічної науки ........
Назвіть всі ознаки, що характеризують живий організм
Екосистемний рівень організації живої матерії зображено на малюнку
На рисунку зображено три біологічні об'єкти, позначені цифрами.
Проаналізуйте твердження щодо їхніх рівнів організації.
І. Об'єкти 1 та 2 перебувають на різних рівнях організації живого.
ІІ. Об'єкт 2 порівняно з об'єктом З перебуває на вищому рівні організації.
Чи є поміж них правильні?
Проаналізуйте твердження щодо рівнів організації об’єктів.
І. Об’єкти 1 і 2 перебувають на одному рівні організації живої природи.
ІІ. Об’єкт З можна водночас розглядати на двох різних рівнях організації живої природи. Чи є поміж них правильні?
До якої форми життя належать дані організми?
Визначте характеристику компонентів організмового рівня організації
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома