Запитання 1
Доповніть рівняння реакції: ? + ? → Са(ОН)2
варіанти відповідей
Запитання 2
Закінчіть рівняння хімічної реакціїFeS + 2HCl →
варіанти відповідей
Запитання 3
Із наведених формул речовин оберіть формулу основи:
варіанти відповідей
Запитання 4
Вкажіть всі формули солей:
варіанти відповідей
Запитання 5
Вкажіть формулу калієвої селітри
варіанти відповідей
Запитання 6
В якому рядку правильно вказані продукти реакції H3PO4 + Ba(OH)2 =
варіанти відповідей
Запитання 7
З якими із перелічених речовин може реагувати натрій гідроксид?
варіанти відповідей
Запитання 8
Установіть генетичний ланцюжок добування калій сульфіту:а) H2SO3 б) SO2 в) S г) K2SO3
варіанти відповідей
Запитання 9
Установіть послідовність додавання реактивів (дій) у генетичному ряді:Cu → CuO → CuSO4 →Cu(OH)2 → CuOа) NaOH б) H2SO4 в) O2 г) t д) H2O
варіанти відповідей
Запитання 10
Вкажіть всі речовини, що взаємодіють з кислотами:
варіанти відповідей
метали, що стоять у ряді активності до водню
метали, що стоять у ряді активності після водню
Запитання 11
Укажіть реакцію нейтралізації:
варіанти відповідей
2NaOH + H2SO4 = Na2SO4 + 2H2O
Na2O+ H2SO4 = Na2SO4 + H2O
ВаО + Na2SO4 = Na2O+ ВаSO4
Запитання 12
Обчисліть обєм водню, утвореного внаслідок взаємодії цинку масою 130 г з хлоридною кислотою масою 182,5 г.
варіанти відповідей
Запитання 13
При додаванні калій гідроксиду до досліджуваного розчину виділяється газ із різким специфічним запахом амоніаку. Досліджуваний зразок містив:
варіанти відповідей
Запитання 14
Який реактив є спільним для визначення хлорид- і ортофосфат-йонів?
варіанти відповідей
Запитання 15
Найпростіший спосіб усунення тимчасової (карбонатної) жорсткості води:
варіанти відповідей
за допомогою негашеного вапна
за допомогою кухонної солі
Запитання 16
Йон Ва2+ можна виявити за допомогою:
варіанти відповідей
Запитання 17
Поясніть, що означає поняття " генетичний зв'язок". Виберіть правильну відповідь.
варіанти відповідей
можливість одержання складних речовин із простих
хімічні властивості речовин;
перетворення речовин одного класу сполук на речовини інших класів
взаємозв'язок простих і складних речовин усіх класів неорганічних сполук.
Запитання 18
Назвати класи сполук в генетичному ланцюжкуSO3→ H2SO4→K2SO4
варіанти відповідей
основний оксид → кислота→ сіль
кислотний оксид→ кислота→ сіль
кислотний оксид →сіль→ кислота
Запитання 19
Виберіть реагенти для реакції нейтралізації
варіанти відповідей
взаємодія кислотних оксидів з основами
взаємодія кислот з солями
взаємодія лугів з основами
взаємодія кислот з основами
Запитання 20
Вкажіть йони, які зумовлюють лужне середовище розчину
варіанти відповідей
Запитання 21
Для того, щоб визначити, чи є сіль розчинна, треба скористатися
варіанти відповідей
періодичною системою елементів
Запитання 22
Укажіть назву плівки, яка захищає алюміній від окиснення.
варіанти відповідей
Запитання 23
Зазначте ознаки, які характеризують алюміній:
варіанти відповідей
сріблясто білий метал, досить легкоплавкий і дуже легкий, крихкий, має добру тепло- і електропровідність
метал білого кольору, тугоплавкий, легкий, з поганою теплопровідністю і доброю електропровідністю;
метал темно-сірого кольору, легкоплавкий, легкий, з поганою теплопровідність і доброю електропровідністю;
сріблясто-білий метал, досить легкоплавкий і досить легкий, має добру тепло- і електропровідність;
Запитання 24
Яку валентність проявляє Ферум у сполуках?
варіанти відповідей
Запитання 25
Ковкість алюмінію використовують для
варіанти відповідей
виготовлення електричних дротів
Запитання 26
Основу чавуну та сталі складає:
варіанти відповідей
Запитання 27
Вибрати фізичні властивості заліза (декілька правильних відповідей)
варіанти відповідей
Блискучий сірого кольору крихкий
Тепло- та електропровідний
Блискучий сірого кольору пластичний
Характерне явище феромагнетизму, t.пл 1020 С
Запитання 28
Оберіть найпоширеніший металічний елемент у земній корі.
варіанти відповідей
Запитання 29
Адсорбція - це здатність
варіанти відповідей
атомів одного хімічного елемента утворювати декілька простих речовин
твердої речовини поглинати своєю поверхнею інші речовини
атомів одного хімічного елемента утворювати декілька складних речовин
атомів одного хімічного елемента не утворювати декілька простих речовин
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома
Створити тест
Натисніть "Подобається", щоб слідкувати за оновленнями на Facebook