Укажіть, як називається компонент розчину, який перебуває у тому самому агрегатному стані, що й розчин:
Укажіть, яку назву має розчин, в якому певна речовина за даних умов ще може розчинитися:
Укажіть, яку дію необхідно виконати, щоб перетворити ненасичений розчин в насичений:
Укажіть, як змінюється розчинність більшості твердих речовин з підвищенням температури:
Укажіть, як називається розчин, у певному об’ємі якого міститься мало розчиненої речовини:
Укажіть, як змінюється розчинність газоподібних речовин з підвищенням тиску:
Укажіть, у яких розчинниках краще розчиняються речовини з неполярними молекулами:
Укажіть, до якого типу дисперсних систем відносять суміш глини з водою:
Використовуючи таблицю розчинності, вкажіть розчинну речовину:
Виберіть, у якому випадку утвориться істинний розчин, якщо речовини добре перемішати у воді:
Укажіть, які речовини називаються нерозчинними:
Виберіть твердження, які характеризують грубодисперсні системи:
Виберіть твердження, які характеризують колоїдні розчини:
Позначте йони, що знаходяться у розчині натрій ортофосфату:
Рівняння Ag+ + NO3- + K+ + Cl- → AgCl↓ + NO3- + К+ є:
Укажіть йон, який завжди утворюється при дисоціації кислот:
Укажіть, яка з речовин є електролітом:
Укажіть речовини, що є кристалогідратами:
Укажіть, який заряд мають аніони:
Укажіть речовину, що не розчинна у воді:
Речовини-електроліти розпадаються на йони:
Обчисліть масу води та солі, необхідні для приготування 300 г 3% розчину:
Розчин оцтової кислоти використовують у медицині, як жарознижуючий засіб. Змішали 50г розчину з масовою часткою оцтової кислоти 20% і 25г розчину цієї ж кислоти з масовою часткою 32%. Яка масова частка кислоти в добутому розчині?
Обчисліть об’єм водню, що виділиться при дії алюмінію на 15г розчину хлоридної кислоти з масовою часткою НСl 30%.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома