13 травня о 18:00Вебінар: Як навчати майбутніх програмістів: практичні кейси для уроків інформатики

В. Дрозд "Білий кінь Шептало"

Додано: 15 квітня
Предмет: Українська література, 8 клас
Тест виконано: 20 разів
12 запитань
Запитання 1

Ким були діди і прадіди Шептала?

варіанти відповідей

військовими кіньми

цирковими кіньми

робочими кіньми

виставковими кіньми

Запитання 2

Прочитайте уривок: "Шептало ступив кілька кроків, гепнувся у грязюку і покотився по дорожній хлюпавці. Коли звівся на ноги, вже був білим конем, до ранку земля підсохне, обсиплеться, і він стане таким же сірим, яким був досі"

варіанти відповідей

зав'язка

кульмінація

розв'язка

експозиція

Запитання 3

Найпринизливішою роботою Шептало вважав для себе

варіанти відповідей

тягати плуга

котити заставленого корзинами та бідонами воза серединою ранкової міської вулиці

стояти самотнім біля входу до загорожі

вивозити гній з‑під інших

Запитання 4

Як вчинив Шептало після втечі?

варіанти відповідей

повернувся гордовитим, викупаним, білим конем

примкнув до дикого табуна

повернувся викачавшись у бруді, щоб не відрізнятися від інших

 примкнув до бродячого цирку

Запитання 5

Білий кінь Шептало – це образ...

варіанти відповідей

іронічний

трагедійний

комедійний

алегоричний

Запитання 6

Визначте рядок, у якому зазначено проблеми, порушені в оповіданні В. Дрозда «Білий кінь Шептало».

варіанти відповідей

Проблема знищення природних багатств, рідкісних рослин.

Проблема людини в суспільстві, її знеособлення, питання дійсності та мрії.

Проблема збереження навколишнього середовища.

Проблема збереження деяких видів тварин.

Запитання 7

Глибока образа охопила душу білого коня, коли...

варіанти відповідей

його позбавили завтрашнього відпочинку

треба котити воза ранковою міською вулицею

його постійно залишали самотнім

 Степан безжально вдарив його батогом

Запитання 8

Художні засоби використано в рядку:

"Привабливість теплого надвечір'я мертвіла, опадала, як зжовклий лист під буйним поривом осіннього вітру"

варіанти відповідей

епітети,метафори, епіфора

епітети, метафори, порівняння

епітети, метафори, оксюморон

епітети, метафори, анафора

Запитання 9

Суперечність образу коня Шептала з однойменного твору В. Дрозда полягає в тому, що він

варіанти відповідей

прагне до волі, бути особистістю і разом з тим боїться виділятися, надає перевагу сірості

працьовитий, але тільки тоді, коли сам схоче

 добрий у душі, але жорстокий у своїй поведінці та вчинках

 має талант, здібності, але не хочу їх нікому показати, прикидається сірим, звичайним

Запитання 10

На думку Шептала, головне , що дано білим коням,- це

варіанти відповідей

спритність

кмітливість

розум

вміння поводити себе з людиною

Запитання 11

Кульмінацією твору В. Дрозда "Білий кінь Шептало" є епізод, у якому описано

варіанти відповідей

 картину водопою коней 

повернення коня до стайні

 очікування неприємної роботи

  Шептало на волі

Запитання 12

Художній засіб використано в рядку:

"Його повільно засмоктував глибокий, як прірва, відчай..."

варіанти відповідей

епітет, метафора, оксюморон

епітет, метафора, гіпербола

епітет, метафора, порівняння

епітет, метафора, епіфора

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест