"Витязем молодої української поезіі" Симоненка назвав
В. Симоненко народився
Першою збіркою письменника була
Про кого (що) йдеться у творі «Задивляюсь у твої зіниці…»?
Люди, на думку поета (В. Симоненко „Ти знаєш, що ти — людина?”), бувають
Який рядок поезії В. Симоненка „Ти знаєш, що ти — людина?” повторюється двічі?
„Ти знаєш, що ти — людина?” В. Симоненка належить до збірки...
Кого мати не пускала до хати (В. Симоненко „Лебеді материнства”) гойдати колиску?
.В. Симоненко застерігає читача („Ти знаєш, що ти — людина?”), щоб той...
Материнська тривога за долю сина, перед яким відкривається дійсність, — головний мотив поезії В. Симоненка
Строфа В. Симоненка Україно! Ти для мене диво! І нехай пливе за роком рік, Буду, мамо, горда і вродлива, З тебе дивуватися повік... з поезії
Строфа Сьогодні усе для тебе — Озера, гаї, степи. І жити спішити треба, Кохати спішити треба — Гляди ж не проспи! з поезії
В. Симоненка
Поезія В. Симоненка „Лебеді материнства” покладена на музику композитором
Визначте , які художньо – виражальні засоби використані у даному фрагменті поезії ( художні засоби виділені)
«Ти знаєш, що ти — людина?
«Ти знаєш про це чи ні?»
Визначте , які художньо – виражальні засоби використані у даному фрагменті поезії ( художні засоби виділені)
Усмішка твоя – єдина,
Мука твоя – єдина,
Очі твої – одні.
Поезія " Задивляюсь у твої зіниці..." - це
Ідея вірша « Задивляюсь у твої зіниці… »
Головний образ твору « Задивляюсь у твої зіниці… »
"Червоні блискавиці", "мамо, горда і вродлива", "святе синівське право", "зіниці голубі, тривожні" - це
Вкажіть гіперболу, яка використана у творі " Задивляюсь у твої зіниці..."
До якого виду лірики належить вірш В. Симоненка «Ти знаєш, що ти — людина»?
Вкажіть символічне значення образу лебедів у творі " Лебеді материнства"
Вкажіть, якого твору подані рядки :
Він гримів одержимо і люто,
І кривилося гнівом лице рябе,
Він ладен був мене розіпнути
За те, що я поважаю себе.
До якого покоління українських митців належить В. Симоненко?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома