Скільки років Степанові Радченку?
Де поселився Степан, коли приїхав до Києва?
Яку тему твору на іспиті обрав Степан?
Які танці розучував Степан із Зоською?
Куди після одержання диплома вирушає Левко?
Хто з героїв твору збирався мандрувати пішки Україною, як «відмий українофіл Сковорода»?
Де познайомився Степан із Зоською?
У який технікум вступила Надійка?
Як називалось перше оповідання Степана Радченка?
Кому приніс своє перше оповідання Степан Радченко?
Про кого з героїв автор пише: «Він дичавів у своїй кімнаті, хоч і підносився щодня на вищий щабель культури»?
Хто з героїв роману не визнавав кіно мистецтвом?
Про кого автор твору пише: «Вона складена була з двох тонів, без жодних переходів між ними - чорного: волосся, очі, сукня й лаковані черевики, та смуг лого: обличчя, тіло рук і плеча та панчохи»
Кого автор характеризує: «… він був підпасичем-приймаком, потім просто хлопцем, далі повстанцем і наприкінці секретарем сільбюро Спілки робземлісу»
Кого характеризують наступні рядки: «… мала спокійне, майже нерухоме довгасте обличчя, що в прямокутній рамці гладенького стриженого волосся з рівним пасмом над очима нагадувало щось старовинне, витончене й застигле»
Кому належать слова: «Я скучив за Києвом. Стояв коло шибки у вагоні й дивився - він широко лежить, як величезний краб. І будинки здаються картонними на горбах. Великий, чарівний!»
Кому належать слова: «Ти підеш… Я згодна… Я знала… Перед тобою ще все. Лишися тільки до осені. .. Восени ти підеш… Падатиме лист. Будуть тихі вечори… Тоді ти підеш…»
Про кого наступні рядки: «Він надто добре знав, що радою на всяку скруту є праця, те найвище, до чого людина здібна, і радість праці відчував цілком, віддаватися їй умів до самозабуття»
Кого характеризують наступні рядки: «Вона була щира й беззахисна, трохи романтична й терпляча до лиха, як і всі вбогі дівчата, що не почувають у собі ні справжнього пориву, ні твердої сили».
Кому належать слова: «У мене багато книжок. Я люблю купувати їх і читати теж. А знаєте, єсть такі, що купують і не читають»
Кого характеризують наступні рядки: «Ніколи ще не читав він так жадібно й не пізнавав такого глибокого з читаним злиття»
Кому належать слова: «Признаюсь щиро, я не розумію, навіщо ці угруповання існують. Мені тлумачать, а я не розумію».
Кому належать слова: «У мене було два брати й дві сестри. Вони померли. Хто може сказати, чому саме я лишилась жива? Чудно, правда? Ми жили тут. Це будинок мій. Багаті ми не були».
«Цей юнак… був лагідний на вдачу, мрійливий, спокійний, мав тихий голос і якусь глибоку сердечну усмішку. У його мові й постаті вчувалась довершена рівновага людини, що своїм життям задоволена й легко несе на плечах свою долю».
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома