Знайдіть суму векторів a(–3; 11) та b(4; –6).
Знайдіть координати вектора АВ(х, у), якщо А(–1; 2), В(0; 1)
При якому значенні m вектори а̅(m;6) і в̅(4;-3) колінеарні?
Перпендикулярні вектори -
Знайдіть довжину вектора а (-4; 3)
Знайдіть скалярний добуток векторів х(-1; -3) і у(-2; 5)
Знайдіть скалярний добуток векторів m і n, якщо |m|=5, |n|=2, а кут між ними 60⁰.
Зайдіть значення n, при якому вектори ̅а̅ і ̅b̅ перпендикулярні, якщо:
̅а̅ (n;3); ̅b̅ (-2;4)
Знайдіть координати вектора 2а + 0,5b, якщо а(0; -2), b(-2; 4).
Знайти координати вектора АВ, якщо А(-2; 4), В(1; 0).
При якому значенні х вектори а(2;-2) і b(х;5) будуть перпендикулярними?
Знайти скалярний добуток векторів ̅a i ̅b, якщо ̅a(-1;3) і ̅b(0;5).
Знайти координати середини відрізка АВ якщо А(3; 7) В(-9;1)
Знайти координати вектора АВ, якщо А(-2; 4), В(1; 0).
При якому значенні х вектори а(2;-2) і b(х;5) будуть перпендикулярними?
Знайти координати вектора МК̅, якщо М(2; - 3), К(8; 0)
Чи перпендикуляргі вектори с̅(1; 5) і р̅(5; - 1) ?
Знайти скалярний добуток векторів а̅ і в̅, якщо а̅ (2; -1) та в̅ (3; -2).
Знайти скалярний добуток векторів а̅ + в̅ та а̅ , якщо І а̅ І = 2, І в̅ І = 1 , а кут між векторами а̅ і в̅ дорівнює 60⁰.
Знайти скалярний добуток векторів m̅(-3;5), n̅(⅓;-⅘).
Чи колінеарні вектори а̅(-2;5) і в̅(4;-1)?
Яка довжина вектора с̅(8; - 6)?
Знайти модуль вектора АВ̅, якщо А(-2;6) В(4;-2)
Від точки А (2;-3) відкладено вектор а̅ (-4;2). Знайти координати кінця вектора.
Знайти скалярний добуток векторів а(̅ -3;4) і b̅ (3;-2).
Дано вектори а̅ (6;у) і b̅ (3;-2). Приякому значенні у ці вектори будуть перпендикулярними .
Дано вектори ̅а(2;-4),b̅ (3;-5), с̅ (5;-7). Знайти такі числа х та у , що с̅ =ха̅ +уb̅.У відповідь записати суму х та у.
При якому значенні x вектори с (3;9) та а(3;x) перпендикулярні?
Дано вектори a(–7; y) та b(0; 11). При якому значенні y скалярний добуток векторів a ∙ b = –22.
Оберіть правильний варіант формули скалярного добутку векторів a(x1; y1) та b(x2; y2).
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома