Власну назву треба брати в лапки в усіх рядках, ОКРІМ
1. Мовним нормам відповідає написання
Обидві власні назви треба писати в лапках у рядку
Вкажіть варіант, у якому всі слова пишуться з великої букви
Правил уживання великої літери та лапок дотримано в рядку
Прочитайте речення (цифри в дужках позначають наступну власну назву).
Назва терміна (1)«бароко» походить від португальського «перола барокка», що перекладається як «перлина вигадливої форми». Кращі будівлі цього стилю: (2)Версальський палац поблизу Парижа, (3)Зимовий палац у Санкт-Петербурзі,(4) андріївська церква, (5)Маріїнський палац, Брама Заборовського у Києві.
Помилку допущено в написанні власної назви, позначеної цифрою
Через дефіс треба писати кожне складне слово рядка
Прочитайте речення (цифри в дужках позначають наступне слово).
Таке все (1)фантастично/чарівне в ці передвечірні хвилини: лінія (2)небо/схилу оповита (3)світло/фіолетовим серпанком, (4)різно/кольорові пагорби нагадують хвилі, які переливаються то (5)темно/бузковими, то (6)яскраво/червоними відблисками.
Обидві цифри на позначення слів, що пишуться разом, правильно наведено в рядку
Прочитайте речення (цифри в дужках позначають наступне слово).
(1)Червоно/гарячими стовпами підперло сонце (2)Дівич/гору, (З)срібно/золотими променями яскраво сипонуло в Дніпрові хвилі, заграло (4)біло/пінними бризками, поцілувало (5)синьо/білий (6)паро/плав і соромливо сховалося за (7)зелено/листим (8)верхо/віттям.
Усі цифри на позначення слів, що пишуться через дефіс, правильно наведено в рядку
Звідси видно пів/Києва. Праворуч багато/поверхові будинки. Ліворуч універ/маг склом на сонці виблискує. Далі здоровенницька десяти/поверхова міськ/рада (скiльки ж то у нiй людей радиться — така велика!). Десь за мiськ/радою вежа телевiзiйна небо аж у космос проштрикує.
Окремо потрібно писати слово
Через дефіс треба писати всі слова в рядку
Разом треба писати кожне слово рядка
Оберіть рядок, у якому всі слова написано правильно:
Продовжити речення:
Слова БОГ, ГОСПОДЬ в усталених словосполученнях, які передають емоційну оцінку та використовують у розмовному спілкуванні або є емоційними вигуками...
Продовжити речення:
Коли слова БОЖЕ, ГОСПОДИ є звертаннями до БОГА, то їх будемо писати ...
Продовжити речення:
У назвах найвищих державних установ України ...
Оберіть рядок, в якому всі слова написано правильно.
Продовж речення:
У назвах свят і календарних періодів ...
Продовж речення:
У назвах історичних подій, епох ...
Орфографічну помилку допущено в рядку
Виберіть правильний варіант написання назв територій, утворених від слів Вінниця, Харків, Хмельницький, Суми
На (р,Р)іздво, коли звідусіль лл..ється св..яткова музика, слух ніжить прегарна композиція (щ,Щ)едрівки: «Щедрик, щедрик, щедрівочка, прилетіла ластівочка...». (2) Ця різдв..яна українська народна пісня отримала всесвітню популярність в обробці Миколи Леонтовича. (3) Він працював учителем хорового співу й диригентури в різних школах на (п,П)оділлі, Київщині та Катеринославщині, а як композитор виховувався під впливом славного батька української музики Миколи Лисенка. (4) У листопаді 2016 року до сторіччя від дня першого виконання «(щ,Щ)едрика» стартував флешмоб: кілька десятків представників різних країн, об..єднані захопленням композицією опублікували в мережі Інтернет відеозапис із її виконанням.
У тексті з великої літери треба писати всі слова, ОКРІМ
Установіть відповідність між виділеною назвою в реченні і правилом
1 (б)оже (в)еликий, Єдиний, нам
Україну, храни, волі і світу промінням
Ти її осіни.
2 Діти не чують, діти вже сплять, тихо
над ними зірки мерехтять – з неба
гостинці на ліжечка край тихо складає
(с)вятий (м)иколай.
3 По-справжньому літо, здається,
починається тоді, коли настають
(з)еленї (с)вята.
4 Наші предки вірили в Сварога, (б)ога
(о)гню, Дажбога, (б)ога (с)онця.
Перуна, (б)ога-(г)рому й (б)лискавки,
Леля, Велеса, (б)ога (т)овару, Коляду,
Стрибога, дивів, русалок.
А перше слово – з малої
літери, друге – з великої
Б перше слово – з великої
літери, друге – з малої
В обидва слова назви з
великої літери
Г обидва слова назви з
малої літери
Д правопис залежить від
контексту
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома