Поєднайте твір із епіграфом
1 "Захар Беркут"
2 "Кавказ"
3 "І мертвим, і живим, і ненародженим землякам моїм..."
4 "Майстер корабля"
А Аще кто речетъ, яко люблю Бога, а брата своего ненавидитъ,
ложь есть. (Соборное послание Иоанна Глава 4, ст. 20.)
Б Дела давно минувших дней,
Преданья старины глубокой... (О. С. Пушкін)
В Кто дастъ гла†моЂй воду,
И очесЂмъ моимъ источникъ слЂзъ,
И плачуся и день и нощь о побиЂнныхъ... (Ієремії, глава 9, вірш 1)
Г Духъ истины, его же міръ не можетъ пріяти,
яко не видитъ его, ниже знаетъ его... (Іоанна, глава 14, вірш 17)
Д Забирайте же с собою в путь, выходя из мягких юношеских лет в суровое, ожесточающее мужество, — забирайте с собою все человеческие движения, не оставляйте их на дороге: не подымете потом!.. (М. В. Гоголь)
Поєднайте прізвища героїв із географічними назвами
1 Варениченко
2 Балаш
3 Сірко
4 Терпило
А Зелений Клин
Б Семигори
В Полтава
Г Піски
Д Кононівка
Зміст первісного тексту буде відновлено, якщо речення розташувати в такій послідовності:
Відокремлену обставину, виражену дієприслівниковим зворотом, містить речення:
Відокремлену прикладку містить речення:
Відокремлене означення є в реченні:
Вставним словосполученням ускладнено речення:
Пунктуаційну помилку допущено в реченні, позначеному
Однорідні означення є в реченні:
Поєднайте присвяти із елементами, що пов'язуть їх з твором.
1 Василю Жуковському
2 Кононівським полям
3 Любові Всевишній
4 "Цвітові яблуні"
А Останній лист від тата
Б Прометей та орел
В Спів жайворонка, сонячна арфа
Г Москаль, покинута дитина
Д Запах м'яти, шелестить шелест
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома