Вершини, ребра, грані. Графічні текстури.

Додано: 12 листопада 2021
Предмет: Інформатика, 9 клас
Тест виконано: 269 разів
5 запитань
Запитання 1

Вмикає/вимикає прорис усіх ребер сітьового об'єкта у режимі опції каркасного показу ребер Wire 3D-Вигляді


варіанти відповідей

Draw All Edges 

Texture Space 

Transparency 

Запитання 2

Вмикає/вимикає прорис пунктирною лінією простору текстур — спеціальної візуальної системи координат розкладки текстури на сітьову поверхню.

Корисний для пошуку та усунення надто грубих швів на ребрах сіті при розкладці текстур.


варіанти відповідей

Draw All Edges 

Texture Space 

Transparency 

Запитання 3

Вмикає/вимикає показ прозорих ділянок, заданих накладеним на сіть матеріалом.

Допомагає у візуальній оцінці результатів накладання матеріалів при тонуванні об'єкта. 


варіанти відповідей

Draw All Edges 

Texture Space 

Transparency 

Запитання 4

Механізм побудови сіті наступний:

варіанти відповідей

мінімум дві вершини (vertex) з'єднуються лінією, яка називається «ребро» (edge);


замкнуте кільце найближчих між собою ребер утворює геометричну площинну ділянку, яка зветься «грань» (face) (або також ще «полігон» (polygon));


грані, з'єднані між собою по суміжних ребрах, формують замкнуту сітьову геометричну форму об'єкта


премикаємось на режим вибору ребр і виконаємо такі ж дії, але цього разу будемо приєднувати нижній ряд до верхнього

текстура не може бути нанесена без матеріалу. Тому спочатку потрібно створити матеріал перед тим як нанести текстуру.

Запитання 5

Базовими формовими об'єктами у Blender є об'єкти із сітьовою поверхнею. В основі побудови або топології поверхні типу «сіть» (mesh) лежить трьохелементна структура: 

варіанти відповідей

вершина (vertex)

ребро (edge)  

грань (face)

показ (display)

прозорість (transparency)

простір (texture space)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест