1.Євген Маланюк був членом
3.Провідна тема всієї творчості Є. Маланюка -
4.За жанровою ознакою твір "Уривок з поеми" є
5.За родовою ознакою "Уривок з поеми" належить до
7.В "Уривку з поеми" згадано історичних осіб, ОКРІМ
8.У творі "Уривок з поеми" конфлікт будується на поєднанні протилежностей, а саме:
9.У вірші "Уривок з поеми" наявні художні образи
10.У літературному світі Є. Маланюка називають
Назва літературного угрупування, до якого входив Є. Маланюк
Місія поета, на думку Є. Маланюка,
У поезії “Уривок з поеми” згадується річка
Провідний мотив вірша Євгена Маланюка "Уривок з поеми" * 1924
12.Римування поезії "Напис на книзі віршів"
Напружений, незломно-гордий,
Залізних імператор строф -
Веду ці вірші, як когорти,
В обличчя творчих катастроф.
Де навчався Т.Шевченко на художника?
Де проводив свій вільний час Т.Шевченко і змальовував статуї?
Зустріч із яким українським художником у Петербурзі мала для Т.Шевченка вирішальне значення?
Яку суму зажадав пан Енгельгардт за Т.Шевченка?
До якої таємної літературної організації належав Т.Шевченко в Києві?
Як називається цикл поезій, який створив Т.Шевченко, перебуваючи у в’язниці в м.Петербург?
Що було заборонено Т.Шевченку, коли був засланий до Оренбурзького окремого корпусу рядовим солдатом?
Скільки років перебував Т.Шевченко у засланні?
4. З якого твору слова: "Споконвіку Прометея Там орел карає, Що день Божий довбе ребра Й серце розбиває":
5. У якому творі Тараса Шевченка "дівчина не слухала ні батька ні неньки"?
6. Яку проблему порушує Тарас Шевченко в поемі "Катерина"?
7. Як сам визначив Тарас Шевченко жанр твору "Сон" ("У всякого своя доля..")?
9. З якого твору взято ці слова:
Учітесь, читайте,
І чужому научайтесь,
Й свого не цурайтесь...
14. Афоризми
"Нема на світі України, / Немає другого Дніпра, / А ви претеся на чужину / Шукати доброго добра";
"У нас воля виростала, / Дніпром умивалась, / У голови гори слала, / Степом укривалась!";
"Обніміться ж, брати мої, / Молю вас, благаю!"
є у творі:
19. Тип художньої образності, який ґрунтується на химерному поєднанні фантастичного і реального, прекрасного і потворного, трагічного і комічного, життєподібного і карикатурного, найвищий ступінь комічного - це:
1. Хто говорив про Тараса Шевченка: "Він був сином мужика і став володарем у царстві духа. Він був кріпаком - і став велетнем у царстві людської культури. Він був самоуком - і вказав нові, світлі і вільні шляхи професорам і книжним ученим..."?
З якого твору слова:
«Якби ви вчились так, як треба,
То й мудрість би була своя».
Т. Шевченко звертається до співвітчизників з проханням згадати його «в сім’ї вольній, новій … незлим тихим словом»
Слова
В своїй хаті своя й правда,. І сила, і воля
узяті з твору, де є рядки :
У творчості Т. Шевченка переплелися літературні напрями
Установіть відповідність між письменником і висловлюванням про нього.
1 Г. Сковорода А Пророк України
2 М. Чурай Б Один із батьків новочасного українського театру
3 І. Карпенко-Карий В Автор першого україномовного історичного роману
4 І. Франко Г Мандрівний філософ
5 П. Куліш Д Дівчина з легенди
6 Т. Шевченко Е Великий Каменяр
7 Леся Українка Ж Дочка Прометея
Темою балади «Ой летіла стріла» є
Звідкіль летіла стріла, що влучила у вдовиного сина?
(„Ой летіла стріла“)
Що символізує образ зозулі ("Ой летіла стріла")
Кульмінацією балади "Ой летіла стріла" є
Оберіть рядок, у якому є лише епітети
Який художній засіб використано в рядках:
Де матінка плаче.
Там Дунай розлився;
Де плаче сестриця,
Там слізок криниця.
Мати-удовиця, сестра та кохана перетворюються на "зозуль рябеньких", щоб прилетіти до дорогої людини. Це
Рядки
Сонце низенько, вечір близенько,
Вийди до мене, моє серденько!
Ой вийди, вийди, та не барися,
Моє серденько, розвеселися
узято з
Удовин син, мати, сестра, кохана – ключові образи твору
Де матінка плаче.
Там Дунай розлився;
Де плаче сестриця,
Там слізок криниця
Це уривок з
Різножанрові твори, що виникли в сиву давнину й передавалися з уст в уста, називають...
До ознак народних творів можна віднести:
Пісні про кохання та сімейне життя - це...
Провідний мотив пісні "Цвіте терен, цвіте терен"?
Слово "фольклор" походить з...
Оберіть твори, які належать до народного епосу.
Найбільша група серед родинно- побутових пісень -
"Повість минулих літ" за жанром:
Повість минулих літ" розповідає про всі названі події, ОКРІМ
Рядки
– Чумаче, чумаче, чого зажурився?
Чи воли пристали, чи з дороги збився?
– Воли не пристали, ні з дороги збився.
Того зажурився — без долі вродився
узяті з
Який художній засіб використано в рядках:
Де матінка плаче.
Там Дунай розлився;
Де плаче сестриця,
Там слізок криниця.
"Являйся , зіронько, мені хоч у сні!" - просить ліричний герой твору автором , якого є
9. За жанром твір Івана Франка "Захар Беркут" - це:
Повість "Кайдашева сім"я" - твір, який відносимо до
« Хіба ревуть воли, як ясла повні?»
За жанром твір "Мойсей"
До «корифеїв українського театру» належить автор з псевдонімом
«В Нюсі я довго ще любив Полю. НІ одна, ні друга із сестер, звичайно, цього не знали», – згадував автор твору
«І коли зійшлись обидва війська, кинув списа Святослав на древлян. Спис пролетів між вухами коня і впав коневі у ноги, бо Святослав був ще дитиною. І сказав Свенельд, воєвода батька його: «Князь уже почав. Ударимо ж, дружино, за князем!» І перемогли древлян», — написано в
«Лише малого я у вас прошу: дайте мені од двора по три голуби і по три горобці. Бо не хочу я тяжкі данини накласти на вас, як ото муж мій, а сього прошу у вас малого…» – говорить
«Проте коли б Кий був перевізником, то не ходив би до Царгорода. А втім, цей Кий княжив у роді своєму і ходив він до царя – не знаємо лишень до котрого, але знаємо, що великі почесті, як оповідають, віддав йому той цар, при якому він приходив». Це уривок з
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома