НЕПРАВИЛЬНО наголошені слова:
Колоритна продавчиня з (1)бородАвкою спочатку кладе на (2)новІ (3)вагИ (4)кАмбалу, тоді зважує (5)кУрятину, подає два десятки яєць. Я замовляю пиріжки з вишневою (6)начИнкою. Ціни в цьому магазині (7)Оптові, тому можна себе не обмежувати. За все (8)рАзом (9)плачУ вісімсот (10)сімдесЯт гривень.
варіанти відповідей
Однаковий звук позначають букви, підкреслені в окремих словах речення
НЕ потрібна жодна буква на місці пропуску в усіх словах рядка
Букву и на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка
Подвоєння букв є в усіх словах рядка
М’який знак на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка
Прочитайте уривок (цифра позначає контрольне місце).
З(1)посеред вітчизняних архітекторів варто виокремити Івана Левинського, який за свою сорока(2)літню діяльність спроєктував сотні будівель житлово(3)побутового та громадського призначення, що можуть здивувати будь(4)кого нестандартністю рішень.
Дефіс треба ставити на місці всіх цифр, ОКРІМ
НЕМАЄ орфографічних помилок у варіанті
Суфікс -ин- має однакове значення в усіх словах, ОКРІМ
Лексичну помилку допущено в рядку
Суржик є в реченнях (кілька відповідей)
варіанти відповідей
Редагування потребує речення
Лексичної помилки НЕМАЄ в реченні
Синонім до слова ЕСКАЛАЦІЯ - це
варіанти відповідей
Визначте правильні варіанти послідовного заповнення цих пропусків для кожного речення.
Я вам __________ скуштувати нашої __________ піци, випеченої за спеціальним рецептом у дров’яній печі.
Визначте правильні варіанти послідовного заповнення цих пропусків для кожного речення.
Старшокласники подякували _______ за таку чудову новину й розбіглися по ________, і лише _______ залишилися й розпочали планувати майбутню поїздку.
Доберіть до кожного речення (1–4), у якому зроблено пропуск, відповідний за значенням фразеологізм (А – Д).
Речення
1. Ініціативна група висадила на пустирі дерева, вирішивши так […] комунальників.
2. Для успішного перебігу будь-якої справи важливим є правильний розподіл обов’язків: головне – […] людину з лідерськими якостями.
3. Оцінюючи чиїсь учинки, не будьте категоричними, якщо не знаєте всіх обставин, спробуйте себе […] іншого.
4. За такого непередбачуваного перебігу подій доведеться […] все: або пан, або пропав!
Фразеологізм
А поставити на місце
Б поставити на чолі
В поставити на карту
Г поставити перед фактом
Д поставити на ноги
З’ясуйте, якою частиною мови (А – Д) є виділені слова (1–4) в реченні (цифра позначає наступне слово).
Ілон Маск (1)відомий своїми побоюваннями щодо розвитку штучного інтелекту, ба (2)більше: він уважає останні здобутки, (3)досягнуті в (4)цій галузі, найбільшою загрозою для існування людства.
Слово в реченні:1,2,3,4
Частина мови
А займенник
Б прикметник
В дієслово (дієприкметник)
Г прислівник
Д прийменник
Букву -и- на місці пропуску треба писати в словах
Вкажіть рядок, у якому всі слова записані правильно
Антонім до фразеологізму кури не клюють є
Укажіть правильний варіант послідовного заповнення пропусків.
Під час тренінгу ми навчимо вас __________ впливу на потенційного працедавця і розкриємо секрети того, як створити __________ резюме.
Прочитайте речення й виконайте завдання до нього.
Δ Саме завдяки такому всеохопному підходу жодна українська дитина не відчуватиме себе вилученою із соціуму – і це головне завдання реалізації інклюзивної освітньої політики на державному рівні.
⊙ В Україні найчастіше відповідне навчання розуміють вузько, а саме як такий спосіб здобуття освіти, коли учні або студенти з особливими потребами перебувають у загальному освітньому просторі за місцем свого проживання, що є альтернативою інтернатній системі або домашньому чи індивідуальному навчанню.
⊗ ЮНЕСКО визначає інклюзивне навчання як «процес звернення і відповіді на різноманітні потреби учнів, щоб забезпечити їхню участь в освітньому процесі, культурних заходах і житті громади».
⊠ Іншими словами, утвердження в Україні принципів дійсно інклюзивної освіти передбачає створення однакових можливостей щодо всіх категорій дітей зокрема й для 18 546 школярів з особливими потребами (станом на 2018 рік).
Σ Питання інклюзії, безсумнівно, варто розглядати ширше, а не лише як створення доступного освітнього простору для дітей з особливими потребами.
Первісний текст буде відновлено, якщо речення розташувати в послідовності, запропонованій у рядку
Прочитайте речення й виконайте завдання до нього.
Δ Саме завдяки такому всеохопному підходу жодна українська дитина не відчуватиме себе вилученою із соціуму – і це головне завдання реалізації інклюзивної освітньої політики на державному рівні.
⊙ В Україні найчастіше відповідне навчання розуміють вузько, а саме як такий спосіб здобуття освіти, коли учні або студенти з особливими потребами перебувають у загальному освітньому просторі за місцем свого проживання, що є альтернативою інтернатній системі або домашньому чи індивідуальному навчанню.
⊗ ЮНЕСКО визначає інклюзивне навчання як «процес звернення і відповіді на різноманітні потреби учнів, щоб забезпечити їхню участь в освітньому процесі, культурних заходах і житті громади».
⊠ Іншими словами, утвердження в Україні принципів дійсно інклюзивної освіти передбачає створення однакових можливостей щодо всіх категорій дітей зокрема й для 18 546 школярів з особливими потребами (станом на 2018 рік).
Σ Питання інклюзії, безсумнівно, варто розглядати ширше, а не лише як створення доступного освітнього простору для дітей з особливими потребами.
Пунктуаційну помилку допущено в реченні, позначеному
Буква Ь пишеться у всіх словах рядка:
варіанти відповідей
Букву И треба писати у всіх словах рядка:
Позначте ряд, де всі фразеологізми зі значенням "багато"
Правила уживання великої літери дотримано в усіх рядках, ОКРІМ
Позначте рядок, у якому всі іменники у формі орудного відмінка однини мають закінчення -ею, (-єю)
У якому рядку всі іменники — жіночого роду?
Усі невідмінювані іменники належать до чоловічого роду в рядку
Позначте рядок, в якому всі іменники належать до першої відміни
Іменник з НЕ пишемо разом у рядку
Неправильно вжито іменник у кличному відмінку у такому рядку:
Позначте рядок, у якому в усіх сполученнях треба писати букву В
Прикметники із суфіксом -ськ- утворяться від усіх іменників у рядку
Прочитайте текст і виконайте завдання
(1) Бувало, у найтемнішу ніч, коли темрява билась у вікна, як хвилі безмежного моря, під вікном несподівано закрутиться веремія, у шибках процвіте цілий рій синіх, сірих, карих очей. (2) Здається, що підпливали вони на чорних хвилях як черідка цікавих рибок до самотнього в морі темряви вогника у вікні. (З) Нашумлять, наговорять і знову в темряву одлинуть. (4) Випаде сніг - зіб'є бучу: їхати на санях; гуртом їдемо в сусіднє село до старого вчителя в гості. (5) Метелиця, гребні, а з нами мов мара якась весела починає загравати: вигукуємо, сміємося, співаємо, підскакуємо на кожному гребні й, хапаючись одне за одного, перекидаємося в сніг. (6) Дядько чухає голову: невпокійна це й клопітна справа - од села до села перевезти в хуртовину хуру реготу. (7) Навмисне ми ніколи не шукали собі веселощів, ми їх одкладали на далі, «на колись».
Фразеологізм є в реченні
\
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома