Без апострофа треба писати всі слова в рядку
М’який знак на місці крапок НЕ треба писати в усіх словах рядка
Однакова кількість звуків і букв у кожному слові рядка
Літеру и треба писати на місці обох пропусків у рядку
Спрощення у групах приголосних на місці пропуску позначається на письмі в усіх словах рядка
З'ясуйте, якою частиною мови є виділене слово в реченні.
Знову осінь...
Знов у дальній вирій
Птаство з України відліта,
У високім піднебеснім вирі
Піднебесну путь свою верста.
З'ясуйте, якою частиною мови є виділене слово в реченні.
Знову осінь...
Знов у дальній вирій
Птаство з України відліта,
У високім піднебеснім вирі
Піднебесну путь свою верста.
З'ясуйте, якою частиною мови є виділене слово в реченні.
З'ясуйте, якою частиною мови є виділене слово в реченні.
Знову осінь...
Знов у дальній вирій
Птаство з України відліта,
У високім піднебеснім вирі
Піднебесну путь свою верста.
З'ясуйте, якою частиною мови є виділене слово в реченні.
Знову осінь...
Знов у дальній вирій
Птаство з України відліта,
У високім піднебеснім вирі
Піднебесну путь свою верста.
З'ясуйте, до якої частини мови належать виділене слово в реченні:
З поганим настроєм чини так, як із кульбабкою: скажи йому «пфу!» – і нехай летить собі геть!
Прийменник У на місці пропуску слід уживати в усіх словах рядка
Прийменник В слід писати в усіх словосполученнях рядка
Однаковий звук позначають букви, підкреслені в окремих словах речення
ПРАВИЛЬНО підкреслено букви на позначення наголошених голосних у всіх словах рядка
Спрощення в групах приголосних треба позначати в усіх словах рядка
Подвоєні букви треба писати в усіх словах рядка
Літеру Е на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка
Правил уживання великої букви дотримано в реченні
Суфікс -ськ- треба писати в усіх словах рядка
Форми ступенів порівняння можна утворити від усіх прикметників рядка
ПОРУШЕНО норми узгодження прикметника з іменником у рядку
НЕПРАВИЛЬНО узгоджено числівник з іменником у словосполученні
Правильно утворене словосполучення
Помилково вжито слово в рядку
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома