Види ціноутворення

Додано: 23 квітня
Предмет: Економіка
Копія з тесту: Види ціноутворення
10 запитань
Запитання 1

Ціноутворення – це 

варіанти відповідей

грошове вираження вартості товару

процес формування цін на товари або послуги

економічна категорія, яка визначає суму коштів, по якій продавець прагне продати, а покупець готовий придбати товар.

Запитання 2

Назвіть види по характеру обслуговування обігу

варіанти відповідей

постійна; сезонна; оптова;рознічна

оптові; роздрібні; закупівельні; кошторисна вартість; тарифи

оптові; роздрібні; кошторисна вартість;

Запитання 3

Залежно від виду ринку ціна поділяється на:

варіанти відповідей

довідкова; розрахункова; прейскурантна

оптова; рознічна

аукціонна; біржова; ціна торгів

Запитання 4

Моделі ціноутворення

варіанти відповідей

Ринкове 

Централізоване державне 

Закупівельне

Запитання 5

Тверда ціна – 

варіанти відповідей

ціна, зафіксована в договорі із застереженням про те, що вона може бути переглянута, якщо ринкові ціни на дану продукції зміняться 

ціна, яка встановлюється в момент підписання договору й не міняється протягом усього терміну дії договору.

встановлюються на вироби, що вимагають тривалого строку виготовлення. 

Запитання 6

Постійна ціна-

варіанти відповідей

ціна, яка не змінюються під впливом фактора часу

ціна, яка встановлюються на товари, що носять сезонний характер

ціна, публікується в каталогах, довідниках, економічних журналах, спеціальних економічних оглядах

Запитання 7

Ціни, застосовані при реалізації продукції між підрозділами підприємства-це

варіанти відповідей

Внутрішньофірмові ціни 

Аукціонні ціни 

Трансферні ціни 

Запитання 8

За умовами поставки ціна поділяється на:

варіанти відповідей

аукціонна ціна; біржові котирування

франко-склад покупця; франко-склад продавця

східчаста ціна; довідкова ціна 

Запитання 9

.Залежно від виду ринку ціна встановлюється в результаті

варіанти відповідей

реалізації продукції між підрозділами підприємства

зміни співвідношення між попитом та пропозицією

біржового котирування й надбавок або знижок залежно від якості товару, відстані товару від місця поставки

Запитання 10

Ціна – це

варіанти відповідей

економічна категорія, яка визначає суму коштів, по якій продавець прагне продати, а покупець готовий придбати товар

сума цінностей, які споживач обмінює або віддає у вигляді нагороди за можливість користуватися товаром або послугою

грошове вираження вартості товару

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест