Відокремленим означенням можна замінити підрядну частину в реченні
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
(1)Щороку під кінець травня земля набирається сили і її живлющі соки до схочу напоюють зело. (2)Саме під цю пору на Поліссі починає густо цвісти азалія. (3)Її жовтий цвіт мовби велетенське мереживо свічок, виготовлених із ярого воску, освітлює найтемніші закутки лісових хащ. (4)Душа від того яскравого суцвіття наповнюється бадьорим настроєм, веселішає, усе довкола набирає особливої урочистості. (5)Великі з жовтим відблиском пелюстки густо вигойдуються на тендітних ниточках, бутончики нагадують підвішену догори парасолю.
Відокремленим означенням ускладнено речення
Позначте речення, у якому НЕ ПОТРІБНО виділяти комами поширене означення:
Відокремленим додатком ускладнено речення
Відокремлена прикладка є в реченні
Речення з відокремленим додатком утвориться, коли приєднати до фрагмента «Візьміть за правило щодня читати кілька сторінок книжки…» один із наступних варіантів продовження
НЕПРАВИЛЬНО побудовано речення
Речення з відокремленим членом речення утвориться, якщо додати до фрагмента «Парламентарі неодмінно ухвалять це рішення...» таку частину
Граматичну помилку допущено в реченні
Прикладку треба відокремити комами у реченні (розділові знаки пропущені)
Прочитайте текст і виконайте завдання
Київський Музей-квартира Павла Тичини відкриває завсідникам унікальні, нікому не/відомі шедеври живопису з приватної колекції геніального українського митця. (2) Тут також упорядковано неабиякі експонати: рукописи, картини, особисті речі, пов’язані з поетом, зокрема музичні інструменти. (3) Хранителі закладу кажуть, що як/би доля повернула автора «Сонячних кларнетів» у якесь інше русло, то він став би, можливо чудовим художником. (4) Життя ж вирішило інакше, то/ж ми маємо геніального поета, про/те живопис супроводжував письменника постійно. (5) У його квартирі на вулиці Терещенківській зібрані не тільки унікальні автографи та книжки, а й малюнки самого поета.
Відокремлений додаток є в реченні
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома